Fotos meterstanden | Eneco Community

Fotos meterstanden

• 3 november 2016
  • 12 reacties
  • 591 Bekeken

Goedemorgen,ik moet een foto opsturen van de meterstanden,bij deze...
Klantnummer : (klantnummer verwijderd door moderator)
Mvg,
F.P.V.D.Pina

12 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo F.P. Vieira De Pina,

Welkom op onze community! Bedankt voor de foto's. We gaan hiermee aan de slag.

Groet, Audrey
Bedankt, ik hoor van uw.

Met vriendelijke groet,

F.P Vieira De Pina
Goedemiddag,ik ben al een tijdje bezig om mijn juiste meterstanden door te geven.
Ik hoop dat het nu wel lukt.
Anders zou ik het ook niet meer weten,zo niet moeten jullie misschien een oplossing voor mij zoeken!

BEGINSTAND STROOM,(8764,) 15-07-2015
EINDSTAND STROOM,(9136,) 28-11-2016

BEGINSTAND GAS,(10581,) 15-07-2015
EINDSTAND GAS,(10709,) 28-11-2016
Klantnummer:34799792-3
MVG,
F.P. Vieira De Pina
Reputatie 7
Badge +6
@F.P. Vieira De Pina

De beginstand van elektra, ik zie dat je daar met een collega over hebt gesproken, heb je er een bewijs van dat de stand op 15-07-2015 8764 was?
Já klopt de beginstand ik heb alles op papier geschreven maar ik heb geen foto maar als jullie mijn niet geloven stuur dan iemand die meter als nog kan opnemen en kijken of het klopt want vanaf begin gaat het al mis.
Reputatie 7
Badge +6
@F.P. Vieira De Pina

Heb je een document met de meterstanden, dat je tijdens de sleuteloverdracht hebt ingevuld, en dat getekend is door de oude bewoner of de woningstichting?
Ja ik heb nu de bewijs waar jullie om vragen zwart op wit van de oude bewoner van de verhuurder adhoc gekregen kan ik doorsturen via de e-mail
Niet slim om al deze gegevens op het forum te plaatsen.
Een spybot heeft binnen no-time je Email gegevens te pakken.......

Verwijderen inclusief je adres is de beste methode.
Reputatie 7
Badge +6
@F.P. Vieira De Pina

Ik heb je foto's opgeslagen en de berichten met deze foto's verwijderd van de community, aangezien er persoonlijke informatie op de foto's staat. Ik heb ze doorgestuurd naar onze afdeling facturatie met de vraag om een correctie aan te maken.
Dank je Well,
Mvg,
F.P.

Reageer