foto meterstanden | Eneco Community
vraag

foto meterstanden

• 12 februari 2013
  • 27 reacties
  • 4897 Bekeken

Hallo, ik moet een foto opsturen van de meterstanden, bij deze.

Vr Gr

27 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo joopwil324,

Bedankt voor de foto. Ik zie alleen de foto van elektriciteit, niet van gas. Ook is het meternummer niet zichtbaar op de foto. Kun je deze ook nog toesturen? Ik vraag je de volgende keer de foto's te uploaden via het vragenformulier op onze website.

Als we ook nog de foto van de gasmeter ontvangen, kunnen we er mee aan de slag.

Groet,
Mike
Hallo, ik moet een foto opsturen van de meterstanden, bij deze.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo ahmed,

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Ik zie geen foto bij je bericht. Zoals je hierboven kunt lezen (in het bericht van Mike), kun je foto's toesturen via onze website.

Groet, Kelly
Hallo

Ik had woensdag 30 juli gebeld om de meterstanden door te geven.
En omdat mijn gas verbruik minder was dan het verbruik van vorig jaar. was de vraag of ik een foto van het gas verbruik wilde maken.
Met de datum van de krant van die dag de 30 juli dus.
Bij deze dus de foto van de meter standen.

Vriendelijke groet Marissa.
Reputatie 3
Badge
Bijzondere actie van Eneco. Ik zou zeggen dat 30% minder dan vorig jaar heel normaal is gezien de afgelopen zachte winter, en de lange winter vorig jaar.
Reputatie 4
Badge
Vreemd iets, met de krant van vandaag. Geloven ze je niet?
Ik geef mijn meterstanden toch ook niet door met de krant van...
Geef je het verkeerd door kom je je eigen vanzelf een keer tegen toch.

Je heb toch niet een krant hiervoor hoeven te kopen he :8
Hallo

Ik had woensdag 30 juli gebeld om de meterstanden door te geven.
En omdat mijn gas verbruik minder was dan het verbruik van vorig jaar. was de vraag of ik een foto van het gas verbruik wilde maken.
Met de datum van de krant van die dag de 30 juli dus.
Bij deze dus de foto van de meter standen.

Vriendelijke groet Marissa.

Hoi Marissa,

Minder verbruik daar zijn de redenen al voor opgegeven, maar waren op de voorlaatste jaarnota misschien de standen geschat en heb je daardoor z.g. extra minder gas verbruikt??
Reputatie 4
Badge
gezien de afgelopen zachte winter, en de lange winter vorig jaar.
Dat zal het wezen :8
Reputatie 4
Badge +1
Bedankt voor de foto's! We hebben eerder gevraagd om foto's van de meterstanden, omdat de eerder doorgegeven stand hoger zou zijn dan de huidige meterstand. Het is dus niet zo dat we foto's hebben gevraagd omdat het verbruik wat lager ligt nu. We gaan er verder mee aan de slag :)

Groet,
Mike
Reputatie 4
Badge +1
Hallo!

We hebben inmiddels een correctienota gemaakt en de juiste meterstanden toegepast. Als er nog vragen zijn, hoor ik het graag.

Groet,
Mike, Eneco
Hallo, ik moet een foto opsturen van de meterstanden.

Reputatie 4
Badge
Beste hama soor, hartelijk bedankt voor je bericht en het sturen van een foto. Ik heb jouw klantnummer verwijderd in je bericht, omdat het om privacyredenen niet verstandig is dit op een openbaar forum te delen 😉 Ik zie dat je alleen een foto van de elektrameter hebt doorgestuurd. Ik verzoek je vriendelijk ons ook nog te voorzien van een foto van de gasmeter. Om het eenvoudig te maken, adviseer ik je deze per e-mail te sturen naar onlineservice@eneco.nl t.a.v. 'Martijn', dan ga ik ermee aan de slag.

Groet Martijn
Reputatie 4
Badge
Beste hama soor,

Ik heb je e-mail goed ontvangen. Ik heb inmiddels een correctieverzoek ingediend. Ik kom hier in de loop van deze week bij je op terug via e-mail.

Groet Martijn
Jullie vroegen om een foto van men meter hier is hij dan mvg jee Raaijmakers klantnummer *********(klantnummer verwijderd)
Reputatie 7
Badge +7
Jullie vroegen om een foto van men meter hier is hij dan mvg jee Raaijmakers

niet handig om je klant nummer te vermelden
als je het niet meer kan verwijderen zal een moderator het ongetwijfeld doen
Geachte Eneco,

Ik heb mijn meterstanden doorgegeven maar de nota klopte niet, hierbij de foto nogmaals.

Groetjes,

Erol
***********(email adres verwijderd)
Hoi Erol,

Het is niet slim om je e-mailadres op een openbaar forum te vermelden.
Ik zou het verwijderen, scheelt een boel spam.
Met betrekking tot het bedrag van de jaarlijkse gasrekening Ik heb een twijfel om onjuiste afzender dus lees verder op10 februari 2016 was 25.756
Vandaag het lezen van het Gas meterstanden is 25904 op 16 maart 2016 en de bijgevoegde de foto's

Best Regards

A. Ibrahim
(telefoonnummer verwijderd)
Ik het kader van privacy is het niet slim om op een openbaar forum je gegevens zoals mobielnummer en huisadres op de nota hier te plaatsen.
Je 06 kan je binnen 60 minuten nog verwijderen, de andere gegevens zal een moderator moeten verwijderen.
correctieverzoek ingediend

A. Ibrahim
Reputatie 7
Badge +6
Beste A.M.I. Ibrahim,

Welkom op de community, ik heb wat privé informatie van je verwijderd, onder andere een foto waarop je klantnummer en je adres te zien. Ook heb ik op basis van je foto's een correctie aangevraagd.

Groet,

Folkert
Beste Folkert,

Bedankt u reactie,
Ik heb een nieuwe openstande nota gekeeg, ik ben niet mee eens voor dit bedrag wil ik graag weten hoe kamt dat uit.

Groet,

Ibrahim
Reputatie 7
Badge +6
@A.M.I. Ibrahim

Graag hoor ik van je wat er mis is met deze nota. Ik heb een correctie laten maken op basis van de meegeleverde foto's. Hierdoor is de rekening een stuk lager uitgevallen, maar wanneer er nog zaken niet goed vermeld staan, gaan we er graag weer mee aan de slag voor je.
Dank u heer Folkert voor uw reactie,

Groete,

Ibrahim
Hallo op u verzoek na telefonische contact ivm. foute meterstand vanaf 10 nov. 2015
de juiste meterstand van 10 nov. 2015 was 24803 > daluur ( 1)
de andere meterstanden waren wel juist.
hierbij de foto's van de meterstanden 14 nov.2016 12.08 uur

voor als nog verzoek ik u om de juiste afrekening toe te zenden
M.vr.Gr.
T.H.van der Veer

Reageer