Eneco vraagt mij om mijn meterstanden door te geven maar ik heb een slimme meter | Eneco Community
beantwoord

Eneco vraagt mij om mijn meterstanden door te geven maar ik heb een slimme meter

• 8 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Ik heb slim meter maar ik heb alsnog mail gekregen of ik mijn meterstand kan doorgeven ?
alvast bedankt voor je antwoord
icon

Beste antwoord door Erica 9 oktober 2019, 14:19

@Jawed Balkhi goed dat je deze vraag stelt! Ik heb even met jou meegekeken en volgens onze gegevens is na de meterwissel van 14 juni geen verbruik meer uitgelezen. Ik adviseer je om voor nu de meterstand handmatig door te geven aan ons zoals verzocht. Daarnaast kun je het beste contact opnemen met jouw netbeheerder Stedin. Zij hebben de meter geplaatst en zijn daarmee ook de eigenaar. Zij kunnen aan ons doorgeven dat de meter slim is en uitgelezen kan worden.
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +5
@Jawed Balkhi goed dat je deze vraag stelt! Ik heb even met jou meegekeken en volgens onze gegevens is na de meterwissel van 14 juni geen verbruik meer uitgelezen. Ik adviseer je om voor nu de meterstand handmatig door te geven aan ons zoals verzocht. Daarnaast kun je het beste contact opnemen met jouw netbeheerder Stedin. Zij hebben de meter geplaatst en zijn daarmee ook de eigenaar. Zij kunnen aan ons doorgeven dat de meter slim is en uitgelezen kan worden.

Reageer