Eneco app wijzigt maandkosten onterecht | Eneco Community

Eneco app wijzigt maandkosten onterecht

S

Sinds gisteren zie ik dat in de app in eens mijn maandkosten van 2018 zijn veranderd.

ik maak per maand schermafdruk van de kisten, maar dit vind ik belachelijk. Wordt er flink gesjoemeld???

zie hier de afbeelding van de maandkosten december die op 1 januari en die van vandaag:

4 Reacties

Helaas zijn er meerdere klanten die hier problemen hebben met juiste tarieven in de app.

Wat ik wel weet is dat de december tarieven al werken met die vsn 2019. Dit schijnen ze niet te kunnen aanpassen?.

Er kunnen meerdere oorzaken zijn die dit kunnen triggeren. Hier gaat dit ook al maanden mis en heb de moed opgegeven. Sterker nog ik ban de app.
Ik overweeg over te stappen als dit klopt (onjuiste maandkosten) en ga een klacht indienen bij de klachtencommissie. Dit moet niet gekker worden.
Helaas zijn er meerdere klanten die hier problemen hebben met juiste tarieven in de app.

Wat ik wel weet is dat de december tarieven al werken met die vsn 2019. Dit schijnen ze niet te kunnen aanpassen?.

Er kunnen meerdere oorzaken zijn die dit kunnen triggeren. Hier gaat dit ook al maanden mis en heb de moed opgegeven. Sterker nog ik ban de app.

Hoi Mark,

Idd is dat eerder bevestigd; ze kunnen de werking van doorgevoerde kosten verhogingen niet begrenzen tot een x-periode.
Er treedt dan een terugwerkende werking op en dat is uiteraard ongewenst. 😳
Ik kan mij voorstellen dat je de App bant; geldt voor mij, net als voor jou, ook al omdat we PV eigenaren zijn. 😎
Er moet nog heel wat gesleuteld worden.......😢
Ik overweeg over te stappen als dit klopt (onjuiste maandkosten) en ga een klacht indienen bij de klachtencommissie. Dit moet niet gekker worden.

Die vrijheid en mogelijkheid die heb je uiteraard.😉

Ik kwam het eerdere topic waar een moderator een uitleg gaf, weer even tegen.
Dus bij deze nog even een verwijzing daar naartoe:

https://forum.eneco.nl/mijn-eneco-en-eneco-app-129/verhoging-energiebelasting-2019-ook-over-2018-doorgevoerd-in-de-mijn-eneco-app-20474#post211634

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen