Eneco app (meterstanden ontbreken) | Eneco Community
beantwoord

Eneco app (meterstanden ontbreken)

In mijn eneco app en online op mijn eneco mis ik vrij veel dagen van mijn gasverbruik hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door EvavdZ 8 mei 2017, 13:33

@A.F.M. van der Put,

Het klopt inderdaad dat je op deze dagen wel verbruik op Toon ziet. Dit heeft te maken met het feit dat Toon lagere waardes weergeeft. Mijn Eneco geeft alleen verbruik aan wanneer dit boven 1m3 of, 1kWh uitkomt.
Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@A.F.M. van der Put

Welke dagen mis je in het overzicht? Heb je een paar voorbeelden voor mij dan kijk ik er naar voor je.
Sorry voor de late reactie
Iemand nog antwoord?
Reputatie 5
Badge +3
Beste A.F.M. van der Put,

Sorry voor de late reactie. Ik zie dat je op sommige dagen niets verbruikt. We ontvangen wel dagelijks meterstanden, maar soms is er gewoonweg geen verbruik gemeten, vandaar de 'gaten' in de grafiek.
Maar op de toon app is er wel degelijk verbruik zie bijgevoegde foto's
Reputatie 4
Badge +4
@A.F.M. van der Put,

Het klopt inderdaad dat je op deze dagen wel verbruik op Toon ziet. Dit heeft te maken met het feit dat Toon lagere waardes weergeeft. Mijn Eneco geeft alleen verbruik aan wanneer dit boven 1m3 of, 1kWh uitkomt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen