Email adres | Eneco Community
vraag

Email adres

  • 5 januari 2019
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Ik krijg via de post regelmatig een verbruiksoverzicht omdat mijn e-mailadres niet werkt. Dat laatste klopt niet met mijn eigen ervaringen. Ik ontvang en verzend dagelijks diverse e-mails via het adres dat volgens Eneco niet werkt. Ik heb ook al honderden e-mails van Eneco ontvangen. In 2018 waren het e-mails op in ieder geval de volgende data: 25-1, 15-2, 20-2, 21-2, 22-2, 29-3, 26-4, 29-8, 20-9, 29-10, 29-11, 6-12, 28-12. Ik ben benieuwd of er andere klanten van Eneco zijn die ook regelmatig via de post de melding krijgen dat het e-mailadres niet werkt, terwijl er toch e-mails van Eneco ontvangen worden.

1 Reactie

Ik ben benieuwd of er andere klanten van Eneco zijn die ook regelmatig via de post de melding krijgen dat het e-mailadres niet werkt, terwijl er toch e-mails van Eneco ontvangen worden.

Helaas zijn er velen waar een e-mail-probleem is.
Ik krijg bv tot op heden nooit een nieuwsbrief.😢

Er is eigenlijk maar 1 manier om te proberen het op te lossen en dat is dat een moderator dit issue voor je oppakt en (laat) uitzoeken.
Denk je even aan opname van je klantnummer in je profiel?

Reageer