Eindafrekening E.ON | Eneco Community
beantwoord

Eindafrekening E.ON

  • 21 maart 2019
  • 2 reacties
  • 193 Bekeken

Beste Eneco,

Van 2014 t/m begin 2018 zijn wij klant geweest bij e-on. In januari 2018 zijn wij van e-on overgestapt naar NUON. In de tussentijd is E-on overgenomen door Eneco.
Op 30 januari 2018 hebben wij een mail van E-on gehad met het bericht dat de eindafrekening klaar staat in mijn E-on. De eindafrekening hebben wij helaas niet geprint.
De meterstanden welke bij de eindafrekening horen die hebben wij nu nodig. Het lukt ons helaas niet meer om in te loggen.
Beschikt Eneco over onze laatste eindafrekening of over onze meterstanden?
Ons klantnummer bij E-on is *verwijderd door moderator* het contractnummer is *verwijderd door moderator*.
Omdat wij voor de overname door Eneco al geen klant meer waren hebben wij geen klantnummer van Eneco ontvangen.

We hopen dat jullie ons verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Michelle Strien
icon

Beste antwoord door DeniseMR 22 maart 2019, 10:06

Dag @MStrien,

Welkom op de Eneco Community!

Ik heb de eindnota opgevraagd. Zodra ik deze ontvang, mail ik hem naar je door.

Groet, Denise
Bekijk origineel

2 Reacties

Hallo Denise,

heel fijn! Bedankt!!

met vriendelijke groet,
michelle
Reputatie 7
Badge +5
Dag @MStrien,

Welkom op de Eneco Community!

Ik heb de eindnota opgevraagd. Zodra ik deze ontvang, mail ik hem naar je door.

Groet, Denise

Reageer