Dubbelmeter selecteren | Eneco Community

Dubbelmeter selecteren

• 9 december 2014
  • 5 reacties
  • 432 Bekeken

Zojuist verzoek tot doorgeven meterstanden gekregen en geprobeerd online door te voeren. Ik heb een dubbelmeter, maar het is een onmogelijkheid om in de app, safari of chrome een dubbelmeter te selecteren zodat de standen doorgegeven worden. Default staat hij op enkel en op geen enkele wijze is het te wijzigen en lukt het dus niet om de standen door te geven. What is the magic trick?

5 Reacties

Voor zo ver ik weet kan je op de App Mijn Eneco gewoon 2 tellerstanden doorgeven........
Kennelijk heb je met Eneco enkel tarief afgesproken, maar ook bij enkel tarief moet Eneco beide tellerstanden hebben om die samen te tellen.

Ik zou de standen en opnamedatum gewoon hier in het topic opgeven.
Dan ligt het digitaal vast en Martijn zal dat morgen aan je terugkoppelen.

Dus dat is nu de geheime truc!!
Reputatie 4
Badge
Beste ghdijkgraaf,

hartelijk welkom om op ons forum en bedankt voor je vraag. Ik heb het even nagekeken en zie, naast het feit dat je enkeltarief hebt, dat er volgens onze gegevens maar 1 telwerk loopt. Wil je dit nog eens voor mij nagaan? Als het namelijk anders is, moet ik in de clinch met de netbeheerder, maar dat verwacht ik in dit geval eerlijk gezegd niet. Bedankt alvast.

Groet Martijn
Badge
Hierbij even een vraag.
Gister bericht gehad of ik mijn meterstanden (warmte ) wil doorgeven.
Dit keurig gedaan en er zou een bevestiging volgen.
Tot op heden is dit niet gebeurd.

Zijn ze goed aangekomen ?

Opnamekenmerk: 13044..59

Groet,

Robert
Reputatie 4
Badge +4
@R.B. Polman,

Begrijpelijk dat je wil weten of de standen goed zijn aangekomen. We hebben de standen gisteren in goede orde ontvangen. Het is helemaal in orde! 🙂
Badge
Dank voor jullie snelle bericht !
😃

Reageer