Downloaden verbruiksgegevens-per-uur | Eneco Community
beantwoord

Downloaden verbruiksgegevens-per-uur

• 20 mei 2019
  • 6 reacties
  • 262 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 2 reacties
Het is mogelijk om voor een op te geven periode verbruiksgegevens-per-dag te downloaden. Verbruiksgegevens-per-uur kan ik wel inzien, maar is het ook mogelijk om verbruiksgegevens-per-uur te downloaden? Zo ja, hoe? Zo nee, wordt dat in de naaste toekomst mogelijk gemaakt?
icon

Beste antwoord door Brandje 20 mei 2019, 16:10

Voor zo ver ik weer is per uur idd niet te downloaden.
Als je je gratis aanmeldt bij www.Slimmemeterportal.nl is dat nu al mogelijk.

Zie deze opgave:

En deze opgave is de volgende dag al beschikbaar.
Bij Eneco duurt dit helaas altijd een dag langer.
Bekijk origineel

6 Reacties

Voor zo ver ik weer is per uur idd niet te downloaden.
Als je je gratis aanmeldt bij www.Slimmemeterportal.nl is dat nu al mogelijk.

Zie deze opgave:

En deze opgave is de volgende dag al beschikbaar.
Bij Eneco duurt dit helaas altijd een dag langer.
Beste Brandje,
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb me aangemeld bij slimmemeters. Het duurt nog tot 5 werkdagen voor ik een code van hun krijg.
Graag gedaan @janca

Klopt, de aanmelding duurt tegenwoordig idd wat langer ivm de verbeterde en verhoogde privacy.

Maar daarna zal je er veel plezier van hebben.
Reputatie 6
Badge +2
@janca : Uurgegevens verbruik zitten gewoon in de export.zip die je bij gegevensdownload aanmaakt. Verder zitten daar ook de 5-minuten gegevens in (gasverbruik per uur en elektrisch vermogen), kwestie van die getallen in setjes van 12 bij elkaar optellen. Heb je geen slimmemeterportal voor nodig.
Ha FireChief,
Als ik een download opvraag van bijv. 01-04-2019 - 30-04-2019, dan ontvang ik de file Verbruik_21-05-2019_19-24.xlsx met daarin het blad UwVerbruikData. Daarin zijn geen 5-minuten gegevens opgenomen. Doe ik wat verkeerd? Ik heb trouwens geen Toon.
Reputatie 6
Badge +2
@janca: Had ik even niet in de gaten, zonder toon heb je die export data niet ...

Reageer