Download je gegevens is incompleet | Eneco Community
vraag

Download je gegevens is incompleet

• 28 februari 2019
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

Onderaan de klantgegevens pagina bestaat de mogelijkheid om je klantgegevens te downloaden. Dit is een wettelijke verplichting zoals daar ook wordt vermeld. De download is echter onvolledig; het bevat alleen de betalingsgevens van de laatste 12 maanden. Dit is dus incompleet op allerlei aspecten: periode is maar 12 maanden en verbruikgegevens / details over de afgelopen jaren zijn ook niet ingesloten.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Onderaan de klantgegevens pagina bestaat de mogelijkheid om je klantgegevens te downloaden. Dit is een wettelijke verplichting zoals daar ook wordt vermeld. De download is echter onvolledig; het bevat alleen de betalingsgevens van de laatste 12 maanden. Dit is dus incompleet op allerlei aspecten: periode is maar 12 maanden en verbruikgegevens / details over de afgelopen jaren zijn ook niet ingesloten.
----------

Hoi @LaurensRdam,

Bedankt voor je bericht op ons forum. Goed dat je ons hierop wijst. Wil je toelichten waar je dit tegenkomt? Is dat via Mijn Eneco?

Groet, Audrey
Zoals in mijn bericht: "Onderaan de klantgegevens pagina". Dat is via Mijn Eneco.
Onderaan de pagina zit een sectie over het downloaden van gegevens. Hier wordt ook bij verteld dat dit een wettelijke verplichting is. Vervolgens kun je op een knop drukken om een link te genereren die je via email krijgt.

Reageer