Doorgeven meterstanden via PC of App | Eneco Community
beantwoord

Doorgeven meterstanden via PC of App

• 18 november 2016
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Ik heb een slimme meter maar bij het doorgeven van de standen van GJ en m3 krijg ik op de PC de melding " Uw meternummer is bij ons NIET bekend". Probeer ik het met mijn telefoon via de app. dan verschijnt de melding " we hebben jouw meterstanden al ontvangen". Beide meldingen zijn beslist onjuist. Na 1 uur vruchteloos proberen heb ik de telefoon! maar gepakt en de bevestiging gekregen dat er nog geen meterstanden bekend waren Ik wil graag meewerken met het digitale tijdperk maar hier word ik moedeloos van. Graag een reactie.
icon

Beste antwoord door Folkert 22 november 2016, 13:58

Beste Helene,

Ik heb je bevindingen doorgegeven aan de beheerders van Mijn Eneco, dan kunnen zij hier naar kijken voor je.
Bekijk origineel

3 Reacties

Als om het doorgeven van de meterstanden wordt gevraagd, komt er meestal eerst een vooraankondiging.
Daarna volgt een mail/aankondiging met een meterstanden-kenmerk, die heb je nodig om in het digitale gebeuren de standen door te geven.
Ik heb beide e-mails ontvangen. In de afleesinstructie is mijn meter nooit terug te vinden en digitaal doorgeven van de standen (precies volgens de laatste e-mail met opnamekenmerk) lukte ook andere jaren zelden.
Reputatie 7
Badge +6
Beste Helene,

Ik heb je bevindingen doorgegeven aan de beheerders van Mijn Eneco, dan kunnen zij hier naar kijken voor je.

Reageer