Doorgeven meterstanden lukt niet | Eneco Community
vraag

Doorgeven meterstanden lukt niet

  • 28 februari 2016
  • 82 reacties
  • 3387 Bekeken


Toon eerste bericht

82 Reacties

Gewoon je standen hier vermelden met opnamedatum.
Een moderator zorgt dan voor opname in het systeem.
En geeft hier een terugmelding, zodat je zekerheid hebt dat het verwerkt is.
Mijn opnamekenmerk - zowel die van de e-mail en de herinnering per post - wordt niet herkend met mijn huisnummer. En daar heb ik een vraag over gesteld op de algemene website, maar geen reactie tot op heden.

Telefoneren op werkdagen tussen 8:00 en 18:00 om de meterstanden ouderwets door te geven is geen optie voor mij. Want werkdagen.

En nu ?
OK, dan hierbij mijn standen op 12 mei 2016 met kenmerk 130457315:

I: 29459
II: 39324
G: 45402
Reputatie 5
Badge +2
@O van Dijk

Welkom op ons Forum.
Zoals Brandje al aangaf; wil je hier je standen doorgeven? Dan verwerk ik die graag voor je. Of is het inmiddels al gelukt?
Reputatie 5
Badge +2
@REL Ramackers

Goed dat je hier je gegevens al hebt doorgegeven.
Helaas zie ik dat er al aan je nota word gewerkt. Je kan deze op 15-05 al gaan inzien.
Zodra dit het geval is kan je de standen vergelijken, zo nodig kunnen we een correctie aanvragen.
iedereen is gevraagd om meterstanden door te geven door Eneco ,dan wil je het doen ,werkt de website niet ..."'probeer het over 5 tot 10 min weer "' zie je de laatste 2 uur staan 🙂 .
telefonisch kan ook al niet meer schijnbaar als backup ..wat een prutsers die lui op IT dep.

kost dus weer allemaal extra tijd en moeite ,maar wat maakt het uit ?? ,wij krijgen geen 0.45 cent per min voor klantenservice ,want wie is nu eigenlijk de klant ???
Het lukt mij ook niet om de standen door te geven dus ook maar op deze manier!

Opnamekenmerk: 130571616

Datum opname: 21-5-2016

Elec1: 48120
Elec2: 12403
Gas: 25409

Ik hoor wel of het goed is zo.

Bvd.
Die 0,45 eurocent is PER gesprek.
Je meterstanden kan je gewoon hier vermelden met de opnamedatum.

Gratis en voor niks:P

Misschien gaat het de volgende keer beter, toch?


Hoe nu verder?


Gewoon, net als je hiervoor kon lezen; je meterstanden hier vermelden met opnamedatum en een moderator zal dat morgen voor je verwerken en een terugkoppeling geven.
vooral de rest van het echte probleem negeren .. aandelen eneco ??
triest ....
Zelfde verhaal.

Opnamekenmerk: 830559660
Datum opname: 01-05-2016

Electriciteit: 7418
Gas: 37336


graag reactie of dit geaccepteerd is of dat hier nog over gebeld moet worden.
vooral de rest van het echte probleem negeren .. aandelen eneco ??
triest ....


Op de rest heb ik geen invloed; ben ook maar een gewoon forumlid, die probeert je een oplossing te bieden/ aan te dragen en een foutje uit je reactie te halen.

Ontevreden zijn is prima, maar een oplossing gebruiken lijkt mij slimmer. Scheelt allemaal tijd en moeite, zoals je zelf al memoreerde.......

Dus zet je standen hier neer en je probleem is opgelost!!
Badge +5
Het komt zeker goed door, ook als je met kleine ipv hoofdletters werkt.
Reputatie 7
Badge +6
Beste Koeman,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Ik heb de standen voor je verwerkt.

Groet,

Folkert
Folkert,

Wil niet heel erg als een ongeduld overkomen maar is het voor mij ook gelukt?
Via deze weg opgeven van de meterstanden:

opnamekenmerk 130571476 en 130571477

Warmte: 134 GJ 1378 m3 (meter 66058899)
Koude: 38 GJ 4042 m3 (meter 66300187)

opname: 22-05-2016

graag bevestiging via email
Reputatie 7
Badge +6
Folkert,

Wil niet heel erg als een ongeduld overkomen maar is het voor mij ook gelukt?


@S. Andrade

Welkom op de community. Goed dat je het nog even aangeeft, in eerste instantie had ik over je bericht heen gelezen, sorry! Ik heb de standen voor je verwerkt.

Groet,

Folkert.
Folkert,

Hahaha gelukkig ben ik zo'n ongeduld dan :)

Thanks voor het verwerken.

Greets,

Sany.
Kan standen ook niet doorgeven, dan maar zo:

Opnamekenmerk: 130574430
Elctri: eerste telwerk: 023195
tweede telwerk: 034437
opnamedatum: 22 mei 2016
Reputatie 7
Badge +6
Beste F.P. Paris,

Welkom op de community. Kun je de standen nogmaals controleren? Wanneer ik kijk naar de laatst bekende standen zouden deze veel lager moeten liggen en lever je ook terug.Heb je misschien nog een andere elektrameter die de productie meet van je zonnepanelen? Ik hoor graag van je.

Groet,

Folkert
probeer ook al een paar dagen de standen door te geven van een aansluiting. Dan ook maar zo proberen.

Opnamekenmerk: 130528681
Teller I: 008363
Teller II: 008475
Opnamedatum: 21-05-2016

Edit: oooh, nu lijkt het ineens wel te lukken via de site.
Reputatie 7
Badge +6
@Jurrien

Welkom! Ik heb de standen voor je ingevoerd. Wanneer je nog vragen hebt hoor ik het graag.

Groet,

Folkert
Reputatie 7
Badge +6
@G. Schuurman

Leuk dat je de weg naar de community hebt gevonden. Ik heb de standen voor je verwerkt.

Groet,

Folkert
Folkert,

Ik kan er niets anders van maken, het is huisnummer 32.
Het is exact zoals ik een uur geleden doorgaf.

Nee, geen aparte meter, nog een oude die terugdraait bij teruglevering,

groet, Paul
Reputatie 7
Badge +6
@NIET TEVREDEN

Welkom op de community, ik heb je reacties verhuist aangezien er al een topic bestaat met dit onderwerp. We hebben het doorgegeven dat het invoeren van de meterstanden problemen geeft, hier wordt aan gewerkt. Mochten we je nog kunnen helpen met je meterstanden dan hoor ik het graag.

Groet,

Folkert

Reageer