doorgeven bewijsstukken meterstanden | Eneco Community
vraag

doorgeven bewijsstukken meterstanden

• 13 maart 2013
  • 3 reacties
  • 236 Bekeken

Ik probeer al enige tijd de correctienota die mijn zoon heeft gekregen te corrigeren met de JUISTE meterstanden,
Eneco gaat niet akkoord met een telefonische opgave dus moet ik bewijsmateriaal aanleveren.

Als ik via de site contact zoek krijg ik alleen een webformulier te zien waar geen mogelijkheid bestaat om bestanden mee te zenden
Als ik bel wordt ik verwezen naar hetzelfde webformulier met de mededeling dat ik wel een bestand kan meesturen.

Diverse malen geprobeerd en heel de site doorgelopen, maar ik kan het niet vinden.

Wie heeft de gouden tip?
Het bespaart mijn zoon een geheel onterechte bijbetaling van € 850,-

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo Edwin Lanklair,

Welkom op ons forum! Goed dat je je vraag hier hebt gesteld. Heb je inmiddels al een bijlage kunnen meesturen of heb je een van ons een privé bericht verstuurd + bijlage(n)?

Ik heb overigens je bericht verplaatst naar het topic 'servicevragen' omdat je vraag daarbij past.

Groet, Kelly
Badge +2
@ Edwin Lankair

kijk in je postvak van dit forum ik heb je een berichtje gestuurt

gr karst
Reputatie 3
Badge
Je zou via het webformulier een bijlage moeten kunnen toevoegen. als je nu eens gaat naar een moderator zoals Mike of Kelly. even hun een privebericht stuurd en daarin de gegevens van je zoon plus foto's? Dan ook nog even afwachten of je reactie krijgt.

Mogelijk is het dan snel opgelost. Let op! stuur geen prive gegevens over het forum ivm privacy. Als het niet lukt hoor ik het graag dan help ik je even. 🙂

Reageer