Doe mee met de Toon® bespaarwedstrijd op de Dag van de Duurzaamheid | Eneco Community

Doe mee met de Toon® bespaarwedstrijd op de Dag van de Duurzaamheid

• 8 oktober 2014
  • 75 reacties
  • 1508 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

75 Reacties

En staan op scherp. Ik ben nog steeds verbaasd

Ik snap het wel en jij in je hart ook denk ik.......
Er waren gewoon te weinig deelnemers; daarom heb ik een paar keer ook een oproep gedaan.

Dus hoe minder deelnemers, hoe sneller je een kans maakt, toch.......

Het is inderdaad jammer dat er niet meer mensen mee hebben gedaan. Dan is het ook echt een wedstrijd/uitdaging
Badge +5
Niettemin hebben jullie het wel verdient! Het was best spannend zeker toen ik merkte dat er relatief weinig belangstelling was.
Reputatie 6
Badge +1
Het is zo, misschien wel dat we het verdient hebben, echter is het wel leuker om een uitdaging met een grote groep aan te gaan. Daarbij vond ik het een mooie prijs die te winnen was. Er zijn hele volksstammen die voor minder mee doen aan een prijsvraag.

Echter een kritische opmerking: ik had er (denk ik) ook een nieuwsbrief item aan toegeweid. Zo hadden ze een misschien meer animo en daarbij ook nog een verwijzing naar het forum
Precies Jürgen, ik had ook gehoopt op een grotere groep, want dat maakt het wedstrijd element veel groter.
Koppeling aan een nieuwsbrief is denk ik in dit geval moeilijker, want er zit in het verzoek om deel te nemen aan deze besparingswedstrijd ook een verrassings-effect.
De reden had ik al eens eerder aangegeven.
Nu kwam het verzoek zonder dat je de vergelijkingsdatum nog kon beïnvloeden.
Reputatie 6
Badge +1
verrassings-effect.
De reden had ik al eens eerder aangegeven.
Nu kwam het verzoek zonder dat je de vergelijkingsdatum nog kon beïnvloeden.

Daar ben ik het niet met je eens. Natuurlijk is het wel een verrassings effect, maar ze hadden ook een datum, voor de vooraankondiging, kunnen pakken. Deze is ook niet te beinvloeden. Toch blijf je dan kans bieden aan toongebruikers die niet iedere dag op het forum zitten, zoals wij.
Hoi Danielle,

De pakketbezorger van GLS is net geweest en heeft mijn gewonnen Slimme Stekker bezorgd.
Nogmaals bedankt!
Reputatie 6
Badge +1
Hoi Danielle,

De pakketbezorger van GLS is net geweest en heeft mijn gewonnen Slimme Stekker bezorgd.
Nogmaals bedankt!

Dan zal ik ook maar eens thuis blijven. Ik heb hem nog niet gezien.
Hoi Jürgen,

De barcodestikker staat op 31-10-2014 dus dat moet ook voor jou gelden.
Dan mag je er van uitgaan dat GLS ook vandaag bij je langskomt.
Ik heb de stekker inmiddels aangemeld met de naam Koelkast en ga nu deze eens enkele maanden monitoren.
Reputatie 6
Badge +1
Succes, hoop dat je hem niet uitzet, want dan is het na een paar uur geen "koel"kast meer.
Succes, hoop dat je hem niet uitzet, want dan is het na een paar uur geen "koel"kast meer.

Uiteraard, vandaar dat deze stekker niet "meedoet"met de mogelijkheid "alles uit"
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Brandje,

Kijk eens aan! Leuk ;)
Je hebt het aan jezelf te danken, maar uiteraard graag gedaan!
Badge +5
@Ton en Jürgen, veel plezier met jullie slimme stekkers!:P

Hoi Theo,

Dank, dank!
Ik moet nog wel effe op de grond gaan leggen en de plint in de keuken verwijderen, maar dan heb ik de komende tijd een schat van informatie om het zg Milieu Centraal artikel over het stroomverbruik/kosten van de koelkasten eens te controleren. Ik denk dat ik nog ga "schrikken"
Badge +5
Je wordt nog een echte Buikschuiver. 😉
Reputatie 6
Badge +1

Dank je wel. En idd brandje, ik heb hem vandaag ook binnenn gekregen. Dank je Wel Eneco:D.

Ik heb hem nu tussen mijn kerstdorp in aanbouw hangen, en dat grapje genruikt nu dus al 104 watt. Phoe dat is veel, ik had dat echt niet verwacht.

Dank je wel. En idd brandje, ik heb hem vandaag ook binnen gekregen. Dank je Wel Eneco:D.

Ik heb hem nu tussen mijn kerstdorp in aanbouw hangen, en dat grapje gebruikt nu dus al 104 watt. Phoe dat is veel, ik had dat echt niet verwacht.

Ja ja nou wordt het ineens zichtbaar hè.
Misschien toch maar versnelt over naar de led's.
Ja ja ik weet het we hebben er al eens uitgebreid over van gedachten gewisseld.
Reputatie 6
Badge +1
Ik verschiet er wel van. Iedere avond eigenlijk een bouwlamp in de kamer voor een paar uur. Maar van de andere kant, gezelligheid mag wat kosten 🆒
Hier de stekker ook binnen. Hangt inmiddels
achter de koelkast

Hartelijk dan eneco.
Badge +5
achter de koelkast

Hartelijk dan eneco.

Veel plezier ermee, mpleizr.
achter de koelkast

Hartelijk dan eneco.

Hoi mpleizr,

Dat gaat bij mij morgen gebeuren; kunnen we mooi feeling houden qua verbruik van de koelkast.
Ik denk dat we schrikken qua gebruik.
@Brandje,

Ben benieuwd of je de stekker al binnen heb. Zo ja hoe bevalt hij en ging de installatie gemakkelijk.
Dat staat iets terug in dit topic.
Installatie was binnen 5 seconden gebeurd.
Alleen de definitieve aansluitplek heb ik 'm nog nuet kunnen plaatsen.
Geklust bij m'n zoon en nu rugpijn. Ik moet op de grond liggen om de plint van de keuken los te maken, daar zit het stopcontact van de koelkast die ik net als jij ga monitoren.

Nu zit de slimme stekker tijdelijk op het meubel met 4 halogeentjes met een verbruik incl transformator van 116 watt. De 1e halogeen in vandaag vervangen door zo'n rond plaatje met G4 aansluiting en daarop 12 ledjes.
achter de koelkast

Hartelijk dan eneco.

Veel plezier ermee, mpleizr.

Dank je Yobotje,
Reputatie 6
Badge +1
@Brandje,

Ben benieuwd of je de stekker al binnen heb. Zo ja hoe bevalt hij en ging de installatie gemakkelijk.

En viel de instalatie mee? Toon geeft het goed aan, vind ik
@Brandje,

En viel de instalatie mee? Toon geeft het goed aan, vind ik

Jazeker, binnen enkele seconden was de stekker actief.
En geeft nauwgezet in eenheden goed weer hoe het verbruik is.
Het meubel met 4 halogeentjes is van 116 naar 44 watt gegaan.
Vandaag probeer ik de overige halogeentjes te doen; afwachten hoe het met m'n rug loopt.