Doe mee met de Toon® bespaarwedstrijd op de Dag van de Duurzaamheid | Eneco Community

Doe mee met de Toon® bespaarwedstrijd op de Dag van de Duurzaamheid

• 8 oktober 2014
  • 75 reacties
  • 1521 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Als enthousiaste Toon-gebruiker bent u natuurlijk al bewust van uw stroom- en gasverbruik. Wilt u nog een stapje verder gaan en op de Dag van de Duurzaamheid nóg meer op uw energieverbruik letten? Doe dan mee met onze bespaarwedstrijd.

Wij dagen u uit om op de Dag van de Duurzaamheid, vrijdag 10 oktober, minder stroom en gas te verbruiken dan op de vrijdag ervoor, 3 oktober. De 3 Toon-gebruikers die het meeste hebben bespaard winnen een Slimme Stekker t.w.v. € 54,99!

De spelregels zijn als volgt:

• Op vrijdag 10 oktober probeert u zo veel mogelijk te besparen ten opzichte van vrijdag 3 oktober.
• De hoeveelheid verbruikte stroom en gas wordt berekend van donderdagnacht 0:00 tot vrijdagnacht 0:00
• Zorg dat de klantenservice toegang op Toon aanstaat. Dat kun je doen door op Toon naar Menu > Klantenservice te gaan en de functie op 'aan' te zetten. Vergeet niet deze functie na de actie, op 15 oktober, weer op uit te zetten. Met het aanzetten van deze functie geeft u Eneco toestemming om specifiek voor deze actie uw verbruik van 3 oktober en 10 oktober op te halen.
• De uitslag wordt uitgedrukt in 1 percentage per deelnemer. D.w.z. dat het verschil in verbruik voor stroom en gas van vrijdag 10 oktober t.o.v. vrijdag 3 oktober als gemiddelde wordt berekend.
• Dinsdag 14 oktober wordt de uitslag bekend gemaakt in dit topic en op Vrienden van Toon.

Doet u ook mee? Meld u dan aan door in dit topic te reageren. U kunt zich aanmelden t/m 9 oktober 20.00 uur.
We zien uw aanmelding tegemoet.

Alvast veel succes!

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

75 Reacties

Badge +5
Hoi Danielle, ik doe mee. Ik wil wel een gokje wagen.
Reputatie 1
Badge
Ik wil ook mee doen.
Eens kijken of dat lukt...
Hoi Danielle,

Dat zal voor mij niet meevallen, maar ik doe toch mee!
Ik heb de klantentoegang al aan gezet; kan ik die tenminste niet vergeten!
Reputatie 3
Badge
Ik doe ook mee :D

Zal voor mij makkelijk zijn ik zit in de nachtdienst dus overdag slapen en alles uit !
toegang zet ik straks als ik thuis ben aan.
Reputatie 6
Badge +1
Ik ken dit ergens van :? Maar ik doe mee. Ik weet nu al dat ik het niet ga worden.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Danielle, Ik doe mee!
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Kom op mede forumleden doe mee en meld je aan!!
Goed initiatief Eneco! Ik ben ook zeer benieuwd naar de resultaten van alle Toon®️ gebruikers tesamen, dus wat we met zijn alleen bespaard hebben.
Reputatie 7
Badge +6
@Sweety85,

Dankjewel!
Goed idee, we zorgen dat de totale besparing bekend wordt gemaakt samen met de uitslag.
Ook heb ik je aanmelding genoteerd. 🙂
ik doe mee !
Reputatie 7
Badge +6
De laatste paar uur zijn ingegaan om je aan te melden voor de Toon bespaaractie! Tot 20.00 uur kan je je hier aanmelden.
Aanmeldingen die na 20.00 uur binnenkomen worden niet meegenomen.

Aankomende dinsdag worden de winnaars van de Slimme Stekker bekend gemaakt in dit topic.
Reputatie 4
Badge +4
Hallo Danielle,

Ik doe ook mee, al zal het niet meevallen. Vraag: hebben de zonnepaneel bezitters geen voordeel v.w.b verbruik stroom? Of wordt hier rekening mee gehouden?
Doe hier graag aan mee 🙂 Al is het maar om te zien of je nog verder kunt besparen
Als het goed is is de sluitings-termijn nu bereikt.
Als enthousiaste Toon-gebruiker bent u natuurlijk al bewust van uw stroom- en gasverbruik. Wilt u nog een stapje verder gaan en op de Dag van de Duurzaamheid nóg meer op uw energieverbruik letten? Doe dan mee met onze bespaarwedstrijd.

Wij dagen u uit om op de Dag van de Duurzaamheid, vrijdag 10 oktober, minder stroom en gas te verbruiken dan op de vrijdag ervoor, 3 oktober. De 3 Toon-gebruikers die het meeste hebben bespaard winnen een Slimme Stekker t.w.v. € 54,99!

De spelregels zijn als volgt:

• Op vrijdag 10 oktober probeert u zo veel mogelijk te besparen ten opzichte van vrijdag 3 oktober.
• De hoeveelheid verbruikte stroom en gas wordt berekend van donderdagnacht 0:00 tot vrijdagnacht 0:00
• Zorg dat de klantenservice toegang op Toon aanstaat. Dat kun je doen door op Toon naar Menu > Klantenservice te gaan en de functie op 'aan' te zetten. Vergeet niet deze functie na de actie, op 15 oktober, weer op uit te zetten. Met het aanzetten van deze functie geeft u Eneco toestemming om specifiek voor deze actie uw verbruik van 3 oktober en 10 oktober op te halen.
• De uitslag wordt uitgedrukt in 1 percentage per deelnemer. D.w.z. dat het verschil in verbruik voor stroom en gas van vrijdag 10 oktober t.o.v. vrijdag 3 oktober als gemiddelde wordt berekend.
• Dinsdag 14 oktober wordt de uitslag bekend gemaakt in dit topic en op Vrienden van Toon.

Doet u ook mee? Meld u dan aan door in dit topic te reageren. U kunt zich aanmelden t/m 9 oktober 20.00 uur.
We zien uw aanmelding tegemoet.

Alvast veel succes!
Ik hoop dat ik nog niet te laat ben met aanmelden. Vorige week was al een zuinige dag voor ons, benieuwd of we morgen nog zuiniger kunnen zijn.....
Badge +5
Ik hoop dat ik nog niet te laat ben met aanmelden. Vorige week was al een zuinige dag voor ons, benieuwd of we morgen nog zuiniger kunnen zijn.....

Spelregels heb je zelf gequoteerd en dan om 22:00 vragen of je te laat bent?
Blij, wat denk je zelf. :?
Badge
Ik doe ook mee als het nog mogelijk is.
Reputatie 3
Badge
Ik denk dat we @BLIJ moeten maken met een dooie mus 😛
Badge
Ik doe mee 🙂 als ze vinden dat ik te laat bent, oke! Desalniettemin is het nooit verkeerd om extra op te letten.!
Reputatie 7
Badge +7
ben te laat , ze hadden wel ff een mailtje mogen sturen ik zit niet 24/7 op het forum 😞
Reputatie 3
Badge
@jvdl ik had dat met een vorige actie ook is een keer dat ik het te laat zag en hierdoor niet met iets mee kon doen.
Ze hadden dit idd via de nieuwsbrief o.i.d. kunnen laten weten.
Reputatie 7
Badge +6
@BLIJ, Vera en Theodp,

Helaas hebben we jullie aanmelding te laat ontvangen.
Volgende keer komt er vast een nieuwe mogelijkheid om mee te doen met een actie.
In ieder geval bedankt voor jullie interesse.
Reputatie 1
Badge
Ik ben nu al kansloos. Gasverbruik is al bijna het dubbele. 😞
@jvdl ik had dat met een vorige actie ook is een keer dat ik het te laat zag en hierdoor niet met iets mee kon doen.
Ze hadden dit idd via de nieuwsbrief o.i.d. kunnen laten weten.

Ik denk dat vooraf waarschuwen zeker als het voor 3 oktober zou zijn dat een verkeerd beeld zou kunnen geven. Dan zou je de zaak kunnen beïnvloeden door daar op 3 oktober al rekening mee te houden.

Ik denk dat dit soort van verrassingseffect veel eerlijker werkt.