Dal- en normaaltarief op de jaarnota | Eneco Community
beantwoord

Dal- en normaaltarief op de jaarnota

• 28 december 2018
  • 3 reacties
  • 166 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
Op de website staat:

"Of dubbeltarief voordeliger voor je is, hangt af van wanneer je het meeste stroom verbruikt. Dubbeltarief is voordeliger als minimaal 40% van je totale stroomverbruik tijdens de daluren plaatsvindt.
Verbruik je minder dan 40% in de daluren, dan kun je beter overschakelen op enkeltarief. In Mijn Eneco of op je jaarnota zie je hoeveel je verbruikt en op welke uren van de dag.
Ben je zo geholpen?"

NEE, WANT DIT KAN IK NERGENS TERUGVINDEN, OOK NIET IN MIJN JAARNOTA
icon

Beste antwoord door Rodney 31 december 2018, 11:11

Dag @Klor,

Bedankt voor jouw bericht, goed dat je dit aankaart! Ik help je hier graag mee verder.

Jouw stroomverbruik, en de verdeling hiervan, vind je op jouw jaarnota terug op pagina 3 van 7. De kop waarmee deze pagina start luidt Alles over uw verbruik.

Meer in detail vind je het verbruik op pagina 6 van 7 nogmaals terug. Bovenaan deze pagina vind je niet alleen het verbruik maar ook de meterstanden en bijbehorende datums terug.

Zo op het blote oog kan ik je verklappen dat de verhouding op jouw adres ongeveer 50/50 is en dus dubbeltarief voordeliger. ;-)

Laat het gerust weten wanneer je hier nog vragen bij hebt.
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag @Klor,

Bedankt voor jouw bericht, goed dat je dit aankaart! Ik help je hier graag mee verder.

Jouw stroomverbruik, en de verdeling hiervan, vind je op jouw jaarnota terug op pagina 3 van 7. De kop waarmee deze pagina start luidt Alles over uw verbruik.

Meer in detail vind je het verbruik op pagina 6 van 7 nogmaals terug. Bovenaan deze pagina vind je niet alleen het verbruik maar ook de meterstanden en bijbehorende datums terug.

Zo op het blote oog kan ik je verklappen dat de verhouding op jouw adres ongeveer 50/50 is en dus dubbeltarief voordeliger. ;-)

Laat het gerust weten wanneer je hier nog vragen bij hebt.
Hoi Rodney,

Ik heb een beetje zitten slapen geloof ik want ik keek steeds op mijn eindnota en daar staat niet veel.
Inderdaad, op mijn jaarnota staan alle gegevens. Dom dom dom....
Sorry voor de overlast en bedankt voor je snelle reactie.
Fijne jaarwisseling!

Met vriendelijke groeten van Rob Klokman
Reputatie 5
Badge +5
@Klor geen probleem hoor, houdt ons van de straat 😉 Fijn dat het nu duidelijk is. Wij wensen jou daarnaast ook een heel mooi 2019 toe.

Reageer