Corrigeren meterstand lukt niet | Eneco Community
beantwoord

Corrigeren meterstand lukt niet

• 23 september 2019
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Voor een garage ver buiten mijn woning heb ik een aparte meteraansluiting. Een luchtdroger voor een klassieke auto is de enige stroomverbruiker in die garage.. Nu heb ik de meterstand fout doorgegeven. Sinds Juli jl. heb ik met verschillende Enecomedewerkers contact gehad (€30 belkosten) en word ik geconfronteerd met een hoge afschrijving (€2244,34) en een te hoog ingeschat maandbedrag ( meer als €100,-).
Waarom gaat Eneco zo klantonvriendelijk met klanten om?

A.W.Verheij
icon

Beste antwoord door DeniseMR 23 september 2019, 15:09

Dag @AW Verheij,

Welkom op de Eneco Community!

Het spijt mij om te lezen dat het tot nu toe niet soepel is verlopen met het aanpassen van de meterstand. Ik zie dat er inmiddels wel de nodige stappen zijn ondernomen om de jaarnota te corrigeren. Zo gaan wij o.a. contact opnemen met je netbeheerder. Waar ik nog wel benieuwd naar ben is de huidige meterstand, kan je deze hier vermelden?

Groet, Denise
Bekijk origineel

3 Reacties

Ach er wordt wel meer een verkeerde meterstand doorgegeven. Geen halszaak zou ik zeggen.

Als je dan bv hier op het forum de opnamedatum en de wel juiste stand even doorgeeft kan een moderator er voor zorgen dat je een correctie nota krijgt.

Zorg er wel voor dat je klantnummer in je profiel hier op het forum is opgenomen dan kan een moderator je in het systeem terug vinden.
Reputatie 7
Badge +5
Dag @AW Verheij,

Welkom op de Eneco Community!

Het spijt mij om te lezen dat het tot nu toe niet soepel is verlopen met het aanpassen van de meterstand. Ik zie dat er inmiddels wel de nodige stappen zijn ondernomen om de jaarnota te corrigeren. Zo gaan wij o.a. contact opnemen met je netbeheerder. Waar ik nog wel benieuwd naar ben is de huidige meterstand, kan je deze hier vermelden?

Groet, Denise
Hallo Denise,
Dank voor je anrwoord!
Bijgaande foto geeft laatste oude meterstand aan. Sinds 31juli jl.heb ik een slimme meter.
Via foto’s kan ik ook de volgende meterstanden met data aantonen:
12 januari 2017 8842 kWh
29 juni 2017 9096 kWh
31 mei 2018 9588 kWh
6 juli 2019 9954 kWh
31 Juli 2019 9955kWh laatste stand oude meter.

.

Vriendelijke groet,

Adri

Reageer