Beginstand meter verkeerd geschat | Eneco Community
beantwoord

Beginstand meter verkeerd geschat

• 16 september 2013
  • 1 reactie
  • 331 Bekeken

De beginstand van mijn stadsverwarmingsmeter is verkeerd geschat. Op het officiële overdrachtsdocument van de woningstichting staat de stand half april op 358,7, terwijl deze op de nota van Eneco per begin mei op 357 staat. Dit is een verschil van 1,7 GJ, waardoor ik ongeveer 70 euro teveel heb betaald. Graag zou ik willen dat de stand wordt gecorrigeerd en dat ik de 70 euro terugkrijg. Volgens de vriendelijke jongeman van de klantenservice was het erg lastig om de beginstand te corrigeren, maar ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat ik veel te veel betaal.  

Mijn andere vraag heeft betrekking om de welkomspremie. Ik heb mijzelf via gaslicht.com aangemeld en ik zou een welkomspremie van 185,- euro ontvangen. Hoe wordt dit verrekend of heb ik dit gemist op de nota? 

Kan iemand mij hiermee helpen? 
icon

Beste antwoord door Mike 16 september 2013, 11:24

Hallo MariekeH,

Welkom op ons forum! Ik kan me goed voorstellen dat je graag een correctie ziet. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je meer betaalt dan je hebt afgenomen. Ik vraag je om het overdrachtsformulier aan ons door te mailen. We beoordelen dan je verzoek tot correctie :)

De welkomstpremie wordt op de jaarnota voor elektriciteit en gas verrekend. Deze komt over ongeveer 2maanden. De jaarnota die je nu hebt ontvangen, is voor warmte.

Groet,
Mike
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +1
Hallo MariekeH,

Welkom op ons forum! Ik kan me goed voorstellen dat je graag een correctie ziet. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je meer betaalt dan je hebt afgenomen. Ik vraag je om het overdrachtsformulier aan ons door te mailen. We beoordelen dan je verzoek tot correctie :)

De welkomstpremie wordt op de jaarnota voor elektriciteit en gas verrekend. Deze komt over ongeveer 2maanden. De jaarnota die je nu hebt ontvangen, is voor warmte.

Groet,
Mike