beantwoord

Aanpassen streefverbruik

Is het mogelijk mijn streefverbruik aan te passen? Ik kan dit niet vinden op Mijn Eneco
icon

Beste antwoord door mAiden 21 mei 2016, 10:38

M.G. Roolvink wrote:

Dank je voor een snelle antwoord. Ik zie helaas niet "Stel uw streefverbruik in". Mogelijk komt dat doordat ik een verkeerde browser gebruik, namelijk firefox of chrome. Ik werk ook met een ander OS. Maandag kan ik dit proberen via de browser van Microsoft. :$

Ik gebruik zelf ook Chrome.
Als je naar verbruik gaat en je druk dan Week of dag in. Heb je het dan ook niet?

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Mocht u Slimme Meters hebben.. Dan dit is mogelijk ja..

Dit kan je doen door naar Mijn Eneco te gaan, en dan TAB "Verbruik" aan te klikken..

Vervolgens kan je op "Stel uw streefverbruik in" klikken..

Dit opent een zogenoemde Pop-Up Venster waar je je streefverbruik kan instellen, of aanpassen!
Dank je voor een snelle antwoord. Ik zie helaas niet "Stel uw streefverbruik in". Mogelijk komt dat doordat ik een verkeerde browser gebruik, namelijk firefox of chrome. Ik werk ook met een ander OS. Maandag kan ik dit proberen via de browser van Microsoft. 😳
Reputatie 4
Badge +3
M.G. Roolvink wrote:

Dank je voor een snelle antwoord. Ik zie helaas niet "Stel uw streefverbruik in". Mogelijk komt dat doordat ik een verkeerde browser gebruik, namelijk firefox of chrome. Ik werk ook met een ander OS. Maandag kan ik dit proberen via de browser van Microsoft. :$

Ik gebruik zelf ook Chrome.
Als je naar verbruik gaat en je druk dan Week of dag in. Heb je het dan ook niet?
Dank je mAiden, DIt was de oplossing. Nadat ik op week had gedrukt kwam de link tevoorschijn.

Reageer