1 cijfer te weinig doorgegeven. | Eneco Community
beantwoord

1 cijfer te weinig doorgegeven.

• 16 december 2018
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

Hallo,

Vorig jaar exact deze datum heb ik mijn eerste woning gekocht. De makelaar stelde voor om de meterstanden op te nemen voor mij en de oude bewoners.
Ik heb toen snel de gegevens doorgegeven aan EON , inmiddels is het overgegaan op Eneco.

Echter zie ik nu dat ik toen maar 4 cijfers had staan op het formulier en het hadden er 5 moeten zijn. Ik heb een verbruik van 1536 KWh.
Is het iets wat Eneco / Eon controleert of krijg ik een afrekening van 46.161 KWh?

Stand 15-12-2017 : 51290 5129 doorgegeven

Stand 16-12-2018: 52826

Ik hoor het graag!!

Groet Nick
icon

Beste antwoord door Rodney 17 december 2018, 16:05

Hi @N. Oosting,

Bedankt voor jouw bericht en goed dat je hier scherp op bent! Jouw beginstand is op correcte wijze bij ons bekend.

Ondanks het maken van een fout - overkomt de beste - wordt dit over het algemeen automatisch gecorrigeerd. Een stand van vier cijfers zou immers niet passen in de reeks als dat er voor dat moment telkens vijf zijn geweest.

Je kunt dus met een gerust hart jouw meterstanden voor stroom, en gas natuurlijk, doorgeven zodra je hiervoor het verzoek ontvangt. Jouw jaarnota wordt rond 13 januari verwacht.

Laat het gerust weten als je hier nog vragen bij hebt.
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hi @N. Oosting,

Bedankt voor jouw bericht en goed dat je hier scherp op bent! Jouw beginstand is op correcte wijze bij ons bekend.

Ondanks het maken van een fout - overkomt de beste - wordt dit over het algemeen automatisch gecorrigeerd. Een stand van vier cijfers zou immers niet passen in de reeks als dat er voor dat moment telkens vijf zijn geweest.

Je kunt dus met een gerust hart jouw meterstanden voor stroom, en gas natuurlijk, doorgeven zodra je hiervoor het verzoek ontvangt. Jouw jaarnota wordt rond 13 januari verwacht.

Laat het gerust weten als je hier nog vragen bij hebt.

Reageer