Verspillingschecker waterbed? | Eneco Community
vraag

Verspillingschecker waterbed?

Badge
  • Liefhebber (level 10)
  • 14 reacties
Ik zie in de app dat mijn koelkast erg veel verbruikt maar dit is juist een A++ model. Ik vermoed dat de checker de thermostaten van mijn watermatrassen aanziet voor een koelkast, kan ik die dingen ergens toevoegen?

5 Reacties

Zo doe ik het ook en met de slimme stekkers heb ik alles in zicht.
Badge
Nee dat dacht ik ook, maar verbruik van andere apparaten als de koelkast zijn dan ook niet meer betrouwbaar. Ik heb een verbruiksmeter waarmee ik afzonderlijke toestellen mee kan meten.
Hoi René,

Dat onderscheid kan de VC echt niet maken.
Mijn combi koeler/vriezer heeft de VC in 1,5 jaar niet gevonden.
Wil je echt goed geïnformeerd worden qua verbruik, koop dan 1 of 2 slimme stekkers; meldt ze aan op Toon®️ en je hebt de juiste info.
Badge
Ik heb geen idee hoe lang ik het gebruik, toevallig klik ik het aan. Is de Toon in staat om verwarmingselementen te herkennen van een waterbed, en dan ook nog eens twee losse? De FAQ heb ik ook gelezen.
Reputatie 5
Badge
@Rene_H

Het is begrijpelijk dat hetgeen wat jij ziet uiteraard voor verwarring zorgt. Het duurt namelijk even voordat de Verspillingschecker volledig bekend is met jouw verbruik en specifieke apparaten kan herkennen. De analyse en opbouw van data kost tijd en kan tot wel 3 maanden duren. Hoelang maak je al gebruik van de Verspillingschecker?

Er is trouwens ook een informatieve FAQ in de App, heb je al gelezen?

Groet,
Mitchel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen