vraag

Verspillingschecker opnieuw starten ivm nieuwe apparatuur

Reputatie 5
Badge
  • Kind aan huis (level 12)
  • 282 reacties
Ik heb onlangs een nieuwe wasmachine en droger gekocht. Is het mogelijk ze opnieuw te laten starten in de verspillingscheck? Zeker voor de droger aangezien deze voor het laatst is bijgewerkt sinds 21 augustus.

9 Reacties

Reputatie 6
Badge
@RalfR

Je kan aangeven dat je het apparaat niet (meer) hebt. Vervolgens kan je dan het nieuwe aparaat toevoegen.

Groeten Chantal
Reputatie 5
Badge
@ChantalSals ik het apparaat uit een weer inschakel gebruikt ie gelijk weet de oude gegevens. Dit werkt dus niet
Reputatie 6
Badge
@RalfR

Heb je het apparaat ook uit de verschillingschecker gehaald ?

Groeten Chantal
Reputatie 5
Badge
@ChantalS ja
Reputatie 7
Badge +6
@RalfR

Kun je de externe toegang klantenservice aanzetten? Dan vraag ik het voor je na bij de softwarebeheerders.
Reputatie 5
Badge
@Folkert die stond al aan, die heb ik vanmiddag aan gezet ivm met het ontbreken van het vergelijk
Reputatie 7
Badge +6
@RalfR

Dank voor het doorgeven, ik heb het gemeld en zodra we een reactie terug ontvangen laten we het via dit topic weten.
Reputatie 6
Badge
@RalfR

We hebben een terugkoppeling gekregen van de softwarebeheerders. Het is niet mogelijk om de data van het oude apparaat handmatig te verwijderen uit de verspillingschecker. Maar goed nieuws! De verspillingschecker zal na drie maanden automatisch een nieuwe berekening maken.

Groeten Chantal
Reputatie 5
Badge
@ChantalS Oke bedankt voor je terugkoppeling. Ik wacht het af.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen