Verspillingschecker alles verbruikt te veel. | Eneco Community

Verspillingschecker alles verbruikt te veel.

Sinds een maand of 4 maak ik gebruik van de verspillingschecker. Ik heb alles in mijn huis A+++ en toch geeft de verspillingschecker aan dat ik te veel dure verbruikers apparaten in huis heb. Mijn thermostaat is uiteraard toon en ik ben zo goed als nooit thuis dus de kachel staat ook zo goed als nooit aan. Toch geeft de app aan dat mijn cv ketel een hoog verspilling apparaat is??? Vreemd...

Heel die verspillingschecker is volgens mij gewoon een gadget wat totaal niet werkt!!

5 Reacties

Je bent niet de enige die ontevreden is.
Niet voor niets is in een andere topic inzake de VC gemeld dat men bezig is om de analyses aan te scherpen.

https://forum.toon.nl/toon-innovators-31/toon-app-2-212-1956?sort=dateline.desc#post27939
Mag het blijkbaar nog niet zien. Geen idee waarom niet.. ??
Ohhh sorry!
Ik gaf een link van het afgescheiden deel van het forum. Dat kan je alleen zien als je je hebt aangemeld als Innovater.
Ik kopieer het even voor je.

Duidenlijk...

Thx 😉
Reputatie 4
Badge +1
Ik roep al maanden dat deze vc een gospe is, hier is ook alles volgens de vc onzuinig op de thermostaat na dan. Ik kijk er ook niet meer naar want slaat totaal nérgens op.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen