vraag

Verspillingchecker

Badge
Mijn waterbesparende douchekop geeft toch verspilling aan. In mijn instellingen staat "kraanwater voorverwarmen" uit. Kan het daarmee te maken hebben?

19 Reacties

De optie zou ik verder niet voor betrouwbaar aannemen.
In de versie 3.x die de innovators nu hebben is die optie dan ook verwijderd.
Badge
Dankjewel voor je reactie. Ik ga er maar van uit dat ik goed bezig ben
Reputatie 7
Badge +8
Ik heb nogsteeds mijn douchekop hoor Ton? ?

Badge
Ik dus ook. Met een nieuwe update niet meer begrijp ik?
Hoi Ricardo @mAiden
Kijk! Goed dat je dat even inzichtelijk maakt.
Bij mij sinds de nieuwe versie is alles mbt gas enz verdwenen.
Reputatie 7
Badge +8
Theodorus wrote:

Ik ben 1 van de testers, tot nu toe heb ik gewoon mijn douchekop gehad. Maar VC is alles behalve betrouwbaar hoor, ik heb een A+++ Wasmachine en Vaatwasser, maar alsnog worden ze rood gezet
Reputatie 7
Badge +8
Brandje wrote:

Hoi Ricardo @mAiden

Dit word apart. Lijk alsof ze alleen de apparaten gaan tonen, die daadwerkelijk gevonden zijn.
Het is toch ongelofelijk hè; we zijn nu 1 jaar bezig; de aanpak zou geïntensiveerd worden, maar het resultaat blijft uit......??
Badge
Dan heb ik dus blijkbaar nog niet de geüpdate versie. By the way, waar kan ik dat zien en hoe activeer ik de nieuwste versie?
Badge
mAiden wrote:

Theodorus wrote:

Ik ben 1 van de testers, tot nu toe heb ik gewoon mijn douchekop gehad. Maar VC is alles behalve betrouwbaar hoor, ik heb een A+++ Wasmachine en Vaatwasser, maar alsnog worden ze rood gezet

Dat is een hele geruststelling. Bedankt
Reputatie 7
Badge +2
Vergeet die hele verspillingchecker. Het idee was leuk maar is met de huidige stand van de techniek niet betrouwbaar te implementeren. Ik denk dat de hele functie er nog is omdat het werkelijk het enige is wat we hebben gekregen voor de extra euro abonnementsgeld. Of omdat het een hobby projectje is van quby techneuten om met moderne IT tools te kunnen spelen . Enige toegevoegde waarde voor de klanten heeft het niet.
Als je goed inzicht wilt in het gebruik van specifieke apparaten gebruik dan een slimme stekker, dat geeft een exact beekd van het verbruik van een apparaat.

Met vriendelijke groeten,

Toonz
Reputatie 7
Badge +2
(verwijderd, dubbele post) ... Geen idee waarom, ik ga mijn modem en telefoon maar snel 5 min spanningsloos maken. 😉
mAiden wrote:

Brandje wrote:

Hoi Ricardo @mAiden

Dit word apart. Lijk alsof ze alleen de apparaten gaan tonen, die daadwerkelijk gevonden zijn.

Klopt!
Die conclusie had ik nu ook getrokken dus!
Het is en blijft een en al droevenis.
Reputatie 5
Badge +3
De hele verspilling-checker is kompleet onzin. Als er iets overbodig is op Toontje,dan is het dit wel..
Reputatie 7
Badge +2
Idee voor de wensenlijst :
- Stop per direct met de verspillingschecker.
- Gebruik de vrijgekomen ontwikkelcapaciteit voor het herschrijven van de wifi drivers
Theodorus wrote:

Dan heb ik dus blijkbaar nog niet de geüpdate versie. By the way, waar kan ik dat zien en hoe activeer ik de nieuwste versie?

Hoi @Theodorus
Die versie komt tzt vanzelf bij je beschikbaar.
Net wat je zei op de reactie van @mAiden mbt slechte werking: “dat is een hele geruststelling”
Dus hecht aan de VC, ook in de nieuwste versie, maar niet teveel waarde.
Reputatie 5
Badge +3
Toonz wrote:

- Gebruik de vrijgekomen ontwikkelcapaciteit voor het herschrijven van de wifi drivers

Kijk dat zijn wijze woorden die we in dit forum nogal te kort komen...
Badge
Toonz wrote:

Dan inderdaad maar afschaffen die VC. Je wensenlijst gaat mijn technisch inzicht ver te boven, maar voor een verbetering ben ik altijd in.
Reputatie 5
Badge +3
En jij bent niet de enigste, hilariteit heeft de bovenTOON t.o.v. de broodnodige verbeteringen...

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen