Update apparatuur | Eneco Community
beantwoord

Update apparatuur

Beste Allen,

Eindelijk heb ik mijn huis ontdaan van een energieverspiller.
Mijn vaatwasser is vervangen nadat deze nog maar 100watt gebruikte ipv de normale 1875watt.

Hoe kan de verspillingschecker hier nu op anticiperen? Kan ik de vaatwasser opnieuw laten checken?

Alvast bedankt voor jullie suggesties!
icon

Beste antwoord door DeniseMR 3 april 2018, 18:36

Dag @eglasbeek,

Nog een kleine aanvulling op het bericht van @Brandje: het klopt dat de Verspillingschecker dit zelf hoort te ontdekken, hier heb jij (of wij) geen invloed op. Hier kan ook even wat tijd overheen gaan. De Verspillingschecker ziet dit niet de een op andere dag. Geduld is een schone zaak, zeggen ze weleens ;-)

Groet, Denise
Bekijk origineel

4 Reacties

De Verspillingschecker moet dat opnieuw zelf analyseren.
Je kan dat zelf verder niet beïnvloeden.
Reputatie 7
Badge +4
Dag @eglasbeek,

Nog een kleine aanvulling op het bericht van @Brandje: het klopt dat de Verspillingschecker dit zelf hoort te ontdekken, hier heb jij (of wij) geen invloed op. Hier kan ook even wat tijd overheen gaan. De Verspillingschecker ziet dit niet de een op andere dag. Geduld is een schone zaak, zeggen ze weleens ;-)

Groet, Denise
Reputatie 7
Badge +8
Zo te zien ben je al van de nodige informatie voorzien door @Brandje en @Denise

Heb toch nog 1 aanvulling als Toon Innovator

Het valt mij op dat de Verspillingschecker elke maand een checkup doet. Hier is dat meestal rond het einde van de maand.
Misschien goede tip om het eind April nog is te bekijken?
Maar let op:

Ik heb nu sinds en maand A+++ vaatwasser, maar de Verspillingschecker ziet hem nogsteeds als niet zuinig. Verspillingschecker wil er ook wel eens naast zitten, het blijf een computer.
Beste Allen,

Bedankt voor de vele reacties! Mocht ik informatie zien in de verspillingschecker dan update ik dit hier.

Ik wacht rustig af. 😉

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen