Toon status verbruik | Eneco Community
vraag

Toon status verbruik

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 3 reacties
Goedenavond,

is het mogelijk om het status verbruik in toon uit te schakelen, het lukt Eneco niet om het ingeschat verbruik goed te zetten.

Ik heb in februari hier al 5 maal contact met Eneco voor opgenomen het ingeschat verbruik is toon aangepast, ik heb zelf het maand tarief verhoogt met € 50.00 ik heb dit doorgegeven.

Nu krijg ik na 2 dagen dat het gas verbruik in maart al met € 10.00 euro is overschreden.

ik heb Toon al sinds 2013 nooit last gehad, vreemd dat het niet goed in te stellen is.

Hopelijk kan iemand mij helpen om dat irritante uitroep teken van mijn scherm te verwijden.

Mvg.

Martin

7 Reacties

Uitzetten van die mogelijkheid is niet mogelijk.

Voor een moderator moet het gewoon mogelijk zijn je geschatte jaarverbruik aantepassen.
Er is 1 uitzondering als je vlak voor opmaking van de jaarnota zit is dat niet mogelijk.
Reputatie 5
Hi Martin!

Zou je je klantnummer bij je gegevens willen noteren? Dan ga ik eens na wat er zover is gedaan en wat ik nu voor je kan betekenen.
Ik weet niet of ik er vandaag nog aan toe kom, anders helpt een collega je maandag.

Hoe dan ook, een fijn weekend gewenst!

Groet, Vincent
Goedemorgen
Ik ben ingelogd maar kan nergens mijn gegevens vinden om het klant nummer in te vullen.
Waar vind ik dat ?
Klik ik de plek waar je foto zou kunnen plaatsen; je avatar, naast je naam.
Klik op bewerken profiel en de rest moet duidelijk zijn.
Inmiddels gevonden klant nummer is ingevuld
Reputatie 5
Badge +4
@MH1962 bedankt voor je bericht.

Balen dat het steeds niet is gelukt om het statusverbruik correct te tonen. Ik zie dat er vandaag ook telefonisch contact is geweest met onze Toon tech afdeling. Kun je mij bevestigen of het probleem nu is opgelost?

Groet, Erica
Goedemiddag,

Ik heb geen telefonisch contact gehad vandaag

Mvg
Martin

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen