vraag

Toon geeft €331,- hoger ingeschat, nu al na 2 weken.

Toon geeft uitroepteken. Ik zou nu al €331 boven mn ingeschatte verbruik zitten terwijl ik al de tijd een duimpje hebt gehad. Op de Enecoapp is mn verbruik v oktober prima onder mn maandbedrag. Heb net software-update gedaan, bleef t zelfde. Ook de resetknop onderop kort ingedrukt en t baat allemaal niet. Ik leef sinds 2 weken niet ineens "anders" qua verbruik. Iemand ervaring hiermee? En serieus.... €331,- is wel heel veel.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge
@Brietje

Welkom op het Toon Forum!. Dat is inderdaad schrikken 😨 Je hebt al wel de juiste handelingen gedaan. Wel is het verbruik op de Eneco app niet te vergelijken wat Toon aangeeft. De Eneco app geeft de verbruiken door die op afstand worden afgelezen. Toon is echt afhankelijk van de verbinding tussen Toon en de meterkast.

Als die verbinding zich weer hersteld komt het totale verbruik van die periode in 1 keer door. Dat is schrikken maar je hoeft je hier geen zorgen over te maken. De afrekening wordt gemaakt met de op afstand afgelezen meterstanden.

Heb ik je vraag hier mee beantwoord,

Tina
Dankjewel voor je reactie, ik was t weekend wel flink geschrokken maar vanmorgen meteen gebeld. Ze zag idd dat ik versch updates had gemist en vanaf maart had Toon geen metingen doorgekregen. Vandaar alles in 1x. Maar ik adviseer idd iedereen de Eneco app erbij te halen, daar vind je metingen direct vanaf de bron. Aangezien de 1e 2 weken van november er niet worden vermeld zat ik toch ff in de rats. Nu is alles weer duidelijk voor mij. Groetjes

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen