Toon en verhoogde voorschot | Eneco Community
beantwoord

Toon en verhoogde voorschot

Reputatie 1
Hoi aan allen , ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik probeer het
ik heb mijn maandvoorschot via internet verhoogt.
houd toon hier ook rekening mee.

groet
Peter
icon

Beste antwoord door TinaC 3 februari 2019, 10:18

Goedemorgen @P.F. Ligthart

Welkom op de Toon community. Verstandig om het aangepaste termijnbedrag door te geven aan Toon. Zo krijg je de juiste informatie te zien. Ik heb het verhoogde termijnbedrag doorgezet naar Toon. Dit zal zichtbaar zijn in Toon.

Fijne zondag.

Tina

Bekijk origineel

9 Reacties

Hoi Peter,

Niet automatisch.
Pas als een moderator het aangepaste ingeschatte jaarverbruik naar je Toon®️ pusht dan pas wel weer.
Reputatie 1
Bedankt Brandje

Maar hoe kom ik in contact met een moderetor
Dat is het meest makkelijke!
Als morgen een moderator online komt en jouw topic leest dan voert die de push voor je uit.
De moderator ziet namelijk in het systeem welke wijziging je hebt gedaan.

Wel moet je er voor zorgen dat je klantnummer in je profiel staat, anders kan de moderator jou morgen niet terugvinden in het systeem.
Reputatie 1
Oke bedankt voor de snelle reactie

Mijn klantnummer staat erin.
krijg ik hier dan een melding van?
Jazeker Perter!
Hier in dit topic zal een moderator terugmelden aan je als hij/zij je gevraagde Katie heeft gedaan.

Komt goed!
Reputatie 1
nogmaals bedankt

groet
Reputatie 5
Badge +1
Goedemorgen @P.F. Ligthart

Welkom op de Toon community. Verstandig om het aangepaste termijnbedrag door te geven aan Toon. Zo krijg je de juiste informatie te zien. Ik heb het verhoogde termijnbedrag doorgezet naar Toon. Dit zal zichtbaar zijn in Toon.

Fijne zondag.

Tina
Reputatie 1
Badge +2
vraagje waarom wordt dit niet gelijk gedaan als jeje termijn verhoogt ? er zijn natuurlijk enkele duizenden mensen die hun termijn verhogen of verlagen en hier niet vanaf weten.
Reputatie 2
@m_jong

Toon maakt een berekening op basis van het door Eneco ingeschatte energieverbruik voor jouw huishouden. Wanneer je gedurende het jaar besluit om jouw termijnbedrag naar boven of naar beneden aan te passen, dan neemt Toon dit niet automatisch over omdat Mijn Eneco niet is gekoppeld aan Toon.

Groet,
Emel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen