P1 Kabel ontbreekt | Eneco Community
vraag

P1 Kabel ontbreekt

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
ik ben recent (weer) overstapt naar eneco, en nu is het zo dat in het voorjaar van dit jaar er bij mij slimme meters zijn geïnstalleerd. nu is het zo dat ik dit wilde verbinden met mijn toon, alleen het originele kabeltje heb ik niet meer. hoe kom ik aan zo'n kabeltje is de vraag.

4 Reacties

Reputatie 6
Een standaard RJ11 telefoonkabeltje van de bouwmarkt werkt prima.
Oke, bedankt. ga het meteen proberen
Wilco wrote:

ik ben recent (weer) overstapt naar eneco, en nu is het zo dat in het voorjaar van dit jaar er bij mij slimme meters zijn geïnstalleerd. nu is het zo dat ik dit wilde verbinden met mijn toon, alleen het originele kabeltje heb ik niet meer. hoe kom ik aan zo'n kabeltje is de vraag.

Hoi Wilco,

Ik hoop voor je dat het lukt.
Let er wel op dat het een 4 aderig kabeltje moet zijn, waarbij de aders niet geswitcht mogen zijn.
Een standaard plat telefoonkabeltje heeft soms maar 2 aders en dat gaat op de P1 poort niet werken.
Reputatie 7
Badge +6
@Wilco,

Leuk dat je weer klant wordt bij ons en leuk ej hier te zien op de Toon Community! Neem je ook weer het Toonabonnement? Dan regel ik graag de P1 kabel voor je. Als je al een klantnummer hebt kun je die aan je profiel toevoegen, zodat ik je verder kan helpen!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen