Nieuwe Toon, maar app niet beschikbaar. | Eneco Community
vraag

Nieuwe Toon, maar app niet beschikbaar.

Badge
Goedemorgen Eneco,
Na verhuizing, en oude Toon te hebben achtergelaten, is gisteren bij ons de nieuwe Toon geinstalleerd.
Nu wil ik de app graag gebruiken, maar na een inlogpoging geeft de app aan dat wij geen Toon abbonnement hebben. Kunnen jullie mij helpen?

Ook zou ik graag de verbruiksgegevens gepushed zien naar de Toon.
De inschatting is als volgt:
Afname 3500kWh
Opwekking 3000kWh
Gas: 1400m3

Gewenst is een termijnbedrag te verwerken in Toon van €150,00 per maand.

Graag ontvang ik een reactie.

Met vriendelijke groet,
Michael

3 Reacties

Hoi Michael,

Omdat het nog zo vroeg dag is kan het zijn dat Eneco je displaynr nog niet weet, want dat moet opnieuw gekoppeld worden met je nieuwe abo.

Wellicht ten overvloede: de geschatte opwekking kan je wel zelf in Toon®️ opvoeren.
Reputatie 5
Badge
@Michael Brummer

Leuk dat je weer gebruikt maakt van Toon op het nieuwe adres! Ik hoop dat de verhuizing soepel is verlopen! ;)

De reden waarom de je melding krijgt komt omdat het abonnement op Toon en je contract voor elektra en gas op 2 aparte klantnummers staan. Om (goed) gebruik te kunnen maken van alle functies moet het abonnement op Toon en het elektra en gas contract op 1 klantnummer staan, anders kan er o.a. geen ingeschat verbruik weergegeven worden.

Inmiddels heb ik dit voor je in orde gemaakt. Het kan maximaal 5 werkdagen duren voordat alle functies werken.

Wil je het me laten weten als je nog vragen hebt?

Groet,
Mitchel
Oefffff 5 dagen???
Ik hoop het je hopen en ook voor de klant.
Toen dit bij mij speelde duurde dat toch echt heeel veeel langer.

Ik volg het draadje met interesse.😉

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen