Meting Toon laag/normaal | Eneco Community
vraag

Meting Toon laag/normaal

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 3 reacties
Sinds een week hebben wij Toon hangen. Nou geeft Toon het energieverbruik weer in laag en normaal tarief. Wij hebben maar 1 energietarief dus ik ik zou graag bij Toon willen instellen dat hij alles meet in normaal tarief. Ik zie alleen nergens een optie staan om dat te kunnen veranderen. Wie kan mij helpen?

8 Reacties

Dat klopt op Toon®️ kan je dat zelf niet veranderen/kiezen.
Eneco stelt dat op afstand voor je in tesamen met o.a. je ingeschatte jaarverbruiken en de prijzen van je energiecontract.
Dus even afwachten op nader bericht van een moderator.
Reputatie 6
Badge
Hoi Cin,

Welkom op het Toon forum en bedankt voor je vraag. Ik kan begrijpen dat je het juiste tarief wil zien dat hoort bij een enkeltarief. Wil je je klantnummer aan je profiel toevoegen, zodat ik het een en ander voor je kan nakijken?

Groet, Urgel
Klantnummer is toegevoegd! We hebben wel alleen een abbonnement voor Toon, we hebben een andere energie leverancier. Weet niet of dat verschil maakt?
Nou en of want wat ik eerder noemde is de situatie als Eneco jouw leverancier is.
Nu even afwachten op @Urgel die bekijkt de mogelijkheden voor je.
Haha dank je wel alvast!
Reputatie 6
Badge
@Cin

We kunnen alleen de juiste tarieven aanleveren als je klant bent van Eneco. Dit is in jouw situatie niet het geval, waardoor de € waardes in Toon zijn gebaseerd op gemiddelde tarieven en op dubbeltarief. Een eventuele overstap naar Eneco zou de enige optie zijn om te kunnen leveren waar jij om vraagt. Ook Status Verbruik is voor jou niet inzichtelijk, puur om het feit dat energieleveranciers, anders dan Eneco, niet de gegevens kunnen aanleveren in Toon. Voor de rest doen alle functies het, zoals ze horen.

Hieronder een overzicht:

Groet, Urgel
Bedankt voor je bericht! We hebben net de overstap gemaakt, maar ik hou het in mn achterhoofd voor volgend jaar
Reputatie 6
Badge
@Cin

Graag gedaan! Jammer van de overstap maar onze deuren staan altijd voor je open 🤗.

Groet, Urgel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen