Jaarafrekening 2017 nog niet aangepast | Eneco Community
vraag

Jaarafrekening 2017 nog niet aangepast

Ik heb mijn jaarafrekening in juni gehad toon geeft nog steeds aan juni 2017 nieuwe jaarafrekening en door eneco is mijn maand bedrag aangepast. Vreemd vorig jaar wel automatische aangepast waarom nu niet
Gaarne aanpassen alvast bedankt

8 Reacties

Reputatie 6
Badge +5
Er zal spoedig een moderator reageren .. @Folkert
java1950 wrote:

Ik heb mijn jaarafrekening in juni gehad toon geeft nog steeds aan juni 2017 nieuwe jaarafrekening en door eneco is mijn maand bedrag aangepast. Vreemd vorig jaar wel automatische aangepast waarom nu niet
Gaarne aanpassen alvast bedankt

Hoi Java,

Aanpassing na een jaarnota gebeurt altijd automatisch na enkele weken.
Heb je je jaarnota soms eind juni 2017 gehad?
Reputatie 4
Badge +4
@java1950,

Welkom hier! :)

Goed dat je dit probleem via deze weg bij ons aankaart. De melding die Toon over de jaarnota geeft zou al aangepast moeten zijn. Er gaat iets niet helemaal goed. Wil je Toon eens een harde reset geven, door de stekker van de ketelmodule 30 seconden stroomvrij te maken? Hopelijk lost dit het probleem op.
Excuus voor late reactie maar de oplossing door 30 sec harde reset heeft niet geholpen en heb de eindafrekening 12-06 gekregen
Reputatie 3
Hi @java1950,

Bedankt voor jouw reactie. Jammer dat de reset niet geholpen heeft, doorgaans wordt erna wel de juiste info getoond. Ik leg het probleem graag voor aan onze software ontwikkelaars zodat we dit voor je kunnen oplossen. Wil je alvast de externe toegang op Toon aanzetten hiervoor? Je kunt dit doen door op Toon via Menu > Toon Support de toegang te verlenen, alvast bedankt hiervoor. Zodra er meer over bekend is, zal ik dat direct met je delen.

Groet,

Rodney
Reputatie 3
Ben ik weer even @java1950. 🙂 Ik heb nog een wijziging doorgevoerd achter de schermen, wil je de harde reset nog eenmaal proberen? Mits de onterechte aankondiging hierna toch nog zichtbaar is, wil ik je vragen hiervan een foto te delen in dit topic. Dan gaan er er aan deze kant weer mee verder, alvast bedankt!
Hallo Rodney ik heb de reset gedaan alles weer in orde bedankt voor alles wat je gedaan heb
vr.gr. Francis
Reputatie 3
@jave1950, super! Fijn dat het gewerkt heeft. Mocht er in de toekomst nog wat zijn, je weet ons te vinden! Tot een volgende keer.

Groet,

Rodney

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen