Ingeschat verbruik niet zichtbaar | Eneco Community
beantwoord

Ingeschat verbruik niet zichtbaar

• Anonymous
  • 0 reacties
Goedemorgen,

Sinds dat ik terug ben bij Eneco geeft mijn Toon het ingeschatte verbruik niet meer aan.
Deze hele knop (rechts bovenin) is nergens meer te vinden.
nu heb ik tijdens mijn overstap naar jullie 2 contracten gekregen, 1 juiste en 1 onjuiste.
ik heb al meerdere malen gebeld met jullie en jullie kunnen maar 1 contract terug vinden.
ik denk dat de knop op mijn Toon niet zichtbaar is doordat er in mijn dossier iets helemaal niet goed gaat. dit omdat mijn ouders de zelfde overstap hebben gedaan naar jullie en het allemaal wel prima werkt.
icon

Beste antwoord door DeniseMR 16 oktober 2017, 15:43

Dag @Pmoget,

Goed dat je het aankaart, Toon was inderdaad nog niet up to date. Dit heb ik zojuist voor je recht gezet en ook je ingeschat verbruik naar Toon gestuurd. Dit wordt binnen 24 uur zichtbaar.

Groet, Denise

Bekijk origineel

16 Reacties

Als je het geschatte jaarverbruik bedoelt, dan klopt dat. Sinds januari 2017 wordt dat niet meer getoond. Wel is het geschatte maand verbruik in de statuspagina zichtbaar.
Als je dat bedoelt moet Eneco het geschatte jaarverbruik opnieuw naar je Toon pushen.
ik bedoel inderdaad het geschatte maandverbruik
Pmoget wrote:

ik bedoel inderdaad het geschatte maandverbruik

Duidelijk! Komt goed, als een moderator jouw topic leest!
dank je wel voor de info
Reputatie 7
Badge +4
Dag @Pmoget,

Goed dat je het aankaart, Toon was inderdaad nog niet up to date. Dit heb ik zojuist voor je recht gezet en ook je ingeschat verbruik naar Toon gestuurd. Dit wordt binnen 24 uur zichtbaar.

Groet, Denise
Badge
ik heb hetzelfde euvel.
Reputatie 5
Badge +3
Beste manforya,
Ik zie dat je ondertussen telefonisch contact met ons hebt gehad. Heb je dan nu nog andere vragen voor ons?
Badge
Kelly wrote:

Beste manforya,
Ik zie dat je ondertussen telefonisch contact met ons hebt gehad. Heb je dan nu nog andere vragen voor ons?

Hoi Kelly, het is telefonisch reeds beantwoord.
Ik krijg ook geen ingeschat verbruik meer te zien sinds 1 januari
Marian wrote:

Ik krijg ook geen ingeschat verbruik meer te zien sinds 1 januari

Heb je gezien dat daar een apart topic voor is gestart?
Dit is bij meerdere sinds vandaag 2 januari
Dat had ik nog niet gezien.ga gelijk even kijken. Bedankt
Badge
Waar staat dat nieuwe topic?
Reputatie 7
Badge +4
@Marian

Is je status verbruik inmiddels weer zichtbaar?

Groet, Denise
Goedemiddag,

Bij mij is ook het icoontje status verbruik verdwenen en ook geen ingeschat verbruik januari te zien
Reputatie 3
Hoi @Lineke,

Als het goed is, kan jij ook weer je status verbruik inzien!

Groet, Saida
Oké fijn, dank je Saida, ga er naar kijken wanneer ik weer thuis ben.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen