vraag

Ingeschat verbruik


  • Nieuwsgierig van aard (level 4)
  • 1 reactie
Na de update (15-10-18) is het ingeschatte verbruik niet meer zichtbaar. Kan dit hersteld worden?
Vr.gr.Hil

1 Reactie

Reputatie 4
@Hil

Leuk dat je je weg gevonden hebt naar de Toon Community. Welkom!
Goed dat je meteen aan de bel trekt nadat je gemerkt hebt dat je ingeschatte verbruik niet zichtbaar is na de update. Graag kijk ik met je mee en wil ik je vragen om je profiel aan te vullen met je klantnummer. Dan ga ik of een van mijn mede moderators voor je aan de slag 🙂

Groet,
Glenn

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen