vraag

Ingeschat verbruik


Sinds januari 2018 kan ik mijn ingeschat verbruik niet meer zien. Is het mogelijk dat ik dat weer kan zien? Hoe kan ik dat instellen?

3 Reacties

Reputatie 5
Badge
@Hoek53

Welkom op het Toon Forum! Kan je al zo lang je ingeschatte verbruik niet inzien? Als je je klantnummer toevoegt aan je profiel kijk ik het na en pas ik het gelijk aan.

Geef een seintje als het klantnummer is toegevoegd.

Groet,

Tina
mijn klantnummer is xxxxxxxx

Hg, Bas Hoek
Reputatie 5
Badge
@Hoek53

Om jouw privacy te beschermen heb ik het klantnummer verwijdert. Ik heb de juiste gegevens naar jouw Toon gestuurd. De jaarnota volgt in november. Dan wordt hert ingeschatte verbruik weer aangepast. Als je het termijnbedrag op de jaarnota wil aanpassen adviseer ik je ons een seintje te geven. Dan passen wij het aan en sturen de juiste gegevens naar Toon.

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen