Hoog verbruik | Eneco Community
beantwoord

Hoog verbruik



Toon eerste bericht

104 Reacties

Dat is al uitgelegd Ricardo.
Het ging hier over een misverstand bij @rvdw. Hij dacht al dubbel tarief te hebben, dat leidde hij af van de App Mijn Eneco.
Vandaar mijn verwijzing naar de site Mijn Eneco en dan Producten.
Dat komt omdat je slimme meter dubbele telwerken heeft.
Dus bij enkel tarief telt Eneco de standen samen en bij dubbel tarief wordt de standen apart afgerekend.


Dan wil ik graag dubbele tarieven!


Dubbeltarief is alleen aantrekkelijk als je 40% op nachttarief doet..

Daarbij.. Ik heb enkel tarief, maar zie ook gewoon hoog en laagtarief.. Of je nou slimme meters heb, of domme meters.

Telwerk 1 en 2 lopen altijd.. Deze worden namelijk omgezet door je netbeheerder.


Na ja oké. Ik weet niet precies hoe dat werkt. Dus ik weet niet of dat handig voor mij zal zijn
Die opstelling had ik je ook gegeven.
Zo maar dubbel tarief nemen kan zeer nadelig zijn.
Dan kan je beter je standen hier doorgeven en vragen een moderator een service berekening te laten maken.
Ik heb nu het idee dat je gewoon ff mee wil doen. Dat is niet de methode!!!
Die opstelling had ik je ook gegeven.
Zo maar dubbel tarief nemen kan zeer nadelig zijn.
Dan kan je beter je standen hier doorgeven en vragen een moderator een service berekening te laten maken.
Ik heb nu het idee dat je gewoon ff mee wil doen. Dat is niet de methode!!!


Ja hoeft ook niet perse. Nu hoor, maar nee het isniet wat je denkt. Ik ben totaal niet zo dat ik mee wil doen??
Dat bleek anders wel omdat je klakkeloos zei: doe maar!
Eerst een service berekening laten doen en dan weet je of het zinvol bij je is.
Zonde om op de jaarnota te ontdekken dat je meer betaald voor je stroom dan nodig is.
Dat bleek anders wel omdat je klakkeloos zei: doe maar!
Eerst een service berekening laten doen en dan weet je of het zinvol bij je is.
Zonde om op de jaarnota te ontdekken dat je meer betaald voor je stroom dan nodig is.


O. Oké, ja ja dan moet ik nog even wachten op de jaarnota
Reputatie 4
Badge +4
@Rvdw19,

Aangezien je slimme meters hebt, kunnen wij precies zien wat je verbruikt. 🙂 Uit de standen blijkt dat je de afgelopen maanden meer dan 40% op het nachttelwerk hebt verbruikt. Het is in dit geval voordeliger om van dubbeltarief gebruik te maken. Wil je dat we dit voor je aanpassen?
@Rvdw19,

Aangezien je slimme meters hebt, kunnen wij precies zien wat je verbruikt. 🙂 Uit de standen blijkt dat je de afgelopen meer dan 40% op het nachttelwerk hebt verbruikt. Het is in dit geval voordeliger om van dubbeltarief gebruik te maken. Wil je dat we dit voor je aanpassen?


Weet u dat wel heel zeker. Ik ben pas in het eerste jaar en hebt nog geen jaarnota ontvangen? Zo ja, dan zou ik A.U.B een feedback terug willen, en dan wil ik dat beslissen. 😉
Een jaarnota is nu daarvoor nu niet van belang.
Een moderator kan via de standen een service berekening/bepaling doen zoals ik je eerder al vertelde.
Een jaarnota is nu daarvoor nu niet van belang.
Een moderator kan via de standen een service berekening/bepaling doen zoals ik je eerder al vertelde.


Ja oké dan. Maar aangezien dit zo weer anders kan zijn. Maar goed, het zal wel goed zijn.
Ik reageer maar weer even op mijzelf, @Eva ik had verwacht nadat u op mij had gereageerd, Over dat u had gezien dat ik beter dubbel tarief kan nemen, als dat nog steeds beter is, wil ik dat nu.

A.U.B 🙂
Reputatie 7
Badge +4
@Rvdw19

Excuses voor de late reactie! We raden nog steeds een dubbeltarief aan, dus dit heb ik je voor laten aanpassen. ;-)

Groet, Denise
@Rvdw19

Excuses voor de late reactie! We raden nog steeds een dubbeltarief aan, dus dit heb ik je voor laten aanpassen. ;-)

Groet, Denise


Geen probleem, oke dus nu moet ik het bij mijn toon verbruik zien?
Geef Toon voor de zekerheid een harde reset!
@Rvdw19

Excuses voor de late reactie! We raden nog steeds een dubbeltarief aan, dus dit heb ik je voor laten aanpassen. ;-)

Groet, Denise


Ik zie nog niks bij toon staan, klopt dat. En over in het andere topic, dat van maandtarief, staat er ook nog niet op. Moet ik toon een harde reset geven?
Geef Toon voor de zekerheid een harde reset!

Al gedaan einde van de middag. Helaas geen effect. Wat is nog een optie? 😛
Reputatie 7
Badge +8
Geef Toon voor de zekerheid een harde reset!

Al gedaan einde van de middag. Helaas geen effect. Wat is nog een optie? :P


Morgen even appen met Eneco. Kan zijn dat het naar volgende week getild word. Administratief moet er het een en ander geregeld worden.
Geef Toon voor de zekerheid een harde reset!

Al gedaan einde van de middag. Helaas geen effect. Wat is nog een optie? :P


Morgen even appen met Eneco. Kan zijn dat het naar volgende week getild word. Administratief moet er het een en ander geregeld worden.


Oké. Bedankt ga ik dan even doen!
Ik schat in dat dat zinloos is, omdat op de server instellingen gewijzigd moeten worden. Dat kan men bij WhatsApp niet.
Reputatie 7
Badge +8
Ik schat in dat dat zinloos is, omdat op de server instellingen gewijzigd moeten worden. Dat kan men bij WhatsApp niet.

Danielle heeft dat toen bij mij ook via WhatsApp geregeld Ton.. ;)
Dat was best wel een heel spektakel, werden toen fouten op fouten gemaakt hahaha.
Ja maar dat was vermoedelijk geen weekend. Daar zit de crux.
Ik schat in dat dat zinloos is, omdat op de server instellingen gewijzigd moeten worden. Dat kan men bij WhatsApp niet.

Oké dan wacht ik op een moderator. @Denise
Reputatie 7
Badge +8
Ja maar dat was vermoedelijk geen weekend. Daar zit de crux.

Klopt, daarom ook dat ik zei dat het kon dat het over volgende week word getild.
Afdeling administratie moet dubbeltarief in orde maken.
Exact! Back-Office regelt dat.
En aangezien Denise dat al in werking heeft gesteld, zoals ze zei, dan komt het volgende week vast goed.
Exact! Back-Office regelt dat.
En aangezien Denise dat al in werking heeft gesteld, zoals ze zei, dan komt het volgende week vast goed.


Dan maar afwachten inderdaad 🙂

Reageer