Hanteert Toon het juiste termijnbedrag? | Eneco Community
Sticky

Hanteert Toon het juiste termijnbedrag?



Toon eerste bericht

562 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Hi @J.M. Crooijmans

Het termijnbedrag is aangepast. Binnen een dag zal dit zichtbaar zijn op Toon.

Groeten Chantal
Badge
kunnen jullie mijn termijn bedrag oom push naar toon ?
Reputatie 6
Badge
Hoi @Raymon

Wil je de externe toegang tot je Toon aanzetten? Voor het aanpassen van het juiste termijnbedrag heb ik wat meer inzichten nodig.

Groet, Urgel
Badge
Staat aan
Reputatie 6
Badge
@Raymon

Ik kan er momenteel niet bij. Wil je nogmaals controleren of de toegang aanstaat?

Groet. Urgel
Badge
externe toegang voor Eneco onderzoek toch ? Deze heb ik net aangezet
Nee, Raymon, Urgel bedoelt bij
Menu/support en dan de externe klantentoegang, zet die even op Aan. 😉👍
Reputatie 6
Badge
@Raymon

Ik doelde op de externe toegang die je vindt onder Menu > Toon support.

Groet, Urgel
Badge
Oké nu staat hij wel aan 😉
Reputatie 6
Badge
@Raymon

De data voor je termijnbedrag is aangepast en doorgestuurd naar je Toon. Dit zul je binnen 24 uur zien. Mij valt echter wel op dat bij ons nog niet bekend is dat je zonnepanelen hebt ( op Zon op Toon na). Kan het kloppen dat je je zonnepanelen nog niet hebt aangemeld via www.energieleveren.nl? Zo niet, zou je dit dan nog even willen doen? Momenteel houdt ons systeem namelijk nog geen rekening met je teruglevering.

Groet. Urgel
Badge
Oke dankje.

vanaf dag 1 zijn ze al aangemeld bij www.energieleveren.nl
installatie is totaal 3100 kWh.
Reputatie 6
Badge
@Raymon

je hebt volledig gelijk! Ik had mijn bril niet op 😉, excuses

Groet. Urgel

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen