Hanteert Toon het juiste termijnbedrag? | Eneco Community
Sticky

Hanteert Toon het juiste termijnbedrag?

Toon eerste bericht

545 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@ETNA

Kun je daar een foto van plaatsen? En kun je ook de externe toegang klantenservice aanzetten via Menu Toon support? Dan kijk ik het voor je na.
Badge
Folkert wrote:

@ETNA

Kun je daar een foto van plaatsen? En kun je ook de externe toegang klantenservice aanzetten via Menu Toon support? Dan kijk ik het voor je na.

Reputatie 6
Badge
Hoi @ETNA

Dank voor de foto! Heb je toevallig al een keer op 'Bekijk uitleg' geklikt. Is de informatie die je daar ziet waar je naar op zoek bent?

Groet, Urgel
Badge
Urgel wrote:

Hoi @ETNA

Dank voor de foto! Heb je toevallig al een keer op 'Bekijk uitleg' geklikt. Is de informatie die je daar ziet waar je naar op zoek bent?

Groet, Urgel

Ik mis het ingeschat bedrag zo als op deze foto!
Reputatie 6
Badge
@ETNA

Het is me helder.. ik zie waar het je om gaat. Zojuist heb ik nieuwe data naar je Toon gestuurd dat binnen 24 uur (eerder kan) zichtbaar moet zijn. Wil je laten weten als er iets is veranderd?

Groet, Urgel
Badge
Urgel wrote:

@ETNA

Het is me helder.. ik zie waar het je om gaat. Zojuist heb ik nieuwe data naar je Toon gestuurd dat binnen 24 uur (eerder kan) zichtbaar moet zijn. Wil je laten weten als er iets is veranderd?

Groet, Urgel

Helaas is er nog steeds niks veranderd!
Reputatie 6
Badge +1
@ETNA

De ingeschatte verbruiken zijn nogmaals verzonden. Mocht dit morgen niet zichtbaar zijn, laat het ons dan even weten.

Groeten Chantal
Badge
Ik heb ons termijnbedrag aangepast. Graag de het nieuwe bedrag zichtbaar maken op Toon aub

Groet,
Bram
Reputatie 2
@Bram85

Ik heb de verbruiksgegevens doorgestuurd naar je Toon, deze zijn binnen 24 uur zichtbaar.

Groet,
Emel
Badge
ETNA wrote:

Folkert wrote:

@ETNA

Ik denk dat ik naar een probleem opzoek ben die er niet is!

Zo te zien wordt het ingeschat bedrag aangegeven aan de hand van de verstreken dagen en niet zo als ik dacht aan het bedrag van de hele maand.
Ingeschat bedrag wordt elke dag hoger.
Ik heb mijn maand bedrag verhoogt word nu mijn toon ook hier op aangepast want ik kan daar niks over vinden
Reputatie 5
Badge +1
@J.M. Crooijmans

Welkom op de Toon community. Ik heb jouw verzoek naar dit bestaande topic verplaatst om het zo overzichtelijk te houden. Ik heb het verhoogde termijnbedrag doorgezet naar Toon. Dit is binnen 24 uur zichtbaar in Toon.

Groeten,

Tina
Badge
Hallo, zouden jullie mijn nieuwe termijnbedrag naar de Toon willen sturen? Hij staat nu op het termijnbedrag van 50 euro vanwege een verblijf in het buitenland, maar daardoor staat continu nu een uitroeptekentje in beeld dat ik hoger zit dan wat is ingeschat terwijl mijn termijnbedrag wel correct is ingesteld.

Bedankt
Reputatie 6
Badge
Goedemorgen @R. Snoek

Ook jouw aangemaakte topic over het termijnbedrag heb ik verplaatst naar dit bestaande topic om het overzichtelijk te houden 🙂. Je termijn bedrag had je echter niet op de juiste manier aangepast. Als je de aanpassing doet via Mijn Eneco, dan neemt Toon deze wijziging niet mee in zijn berekening. In de toekomst kun je voor een dergelijke aanpassing contact leggen met ons. Voor nu is het juist aangepast en gecommuniceerd naar Toon.

Groet, Urgel
Badge
Bedankt voor het verplaatsen, ik zag na het plaatsten dat ik een verkeerde keuze had gemaakt waar het bericht neer te zetten, maar kon het niet meer aanpassen.

Het staat nu weer goed in mijn Toon! Snelle service, helemaal top.

Urgel of collega, zou er nog gecontroleerd kunnen worden of ik met mijn huidige maandbedrag redelijk uitkom op de eindafrekening in september? Ik zit nu 50 euro boven het adviesbedrag dat ik kreeg op mijn vorige jaarnota en heb een paar maand een stuk minder betaald. Ik heb alleen het idee dat de persoon die op het huis aan het letten was gewoon de cv aan heeft laten staan gezien het verbruik, dus ik dacht: ik ga 50 euro erboven zitten en met de resterende maanden trek ik het dan redelijk recht. Klopt dat of kan ik mijn termijnbedrag nog beter met nog een extra 50 verhogen?

Bedankt,
Roland
Reputatie 5
Badge +1
@R. Snoek

Extra controle op het termijnbedrag is een wijze beslissing. Omstreeks 13 augustus 2019 worden de meters afgelezen voor de jaarnota. Het is nu nog te vroeg om een herberekening uit te voeren over het termijnbedrag omdat officieel de stookperiode niet is afgelopen. Om een goede herberekening te maken adviseer ik je om ons in de maanden april of mei te benaderen. Zo kan je nog tijdig ingrijpen tot aan de jaarnota.

Groeten,
Tina
Badge
Bedankt Tina,

Ik zal eind april / begin mei het nogmaals vragen hier.

Groet,
Roland
Heb vandaag mijn jaarnota ontvangen en kreeg een mooi bedrag terug 😀 Eneco heeft mijn nieuwe voorschot verlaagd en vastgesteld op €34,00 en hoewel mijn verbruik zeer laag is. Slechts €25,00 pm wil ik hem graag wel hoger hebben

Heb deze daarom zojuist handmatig verhoogd naar €40,00 zouden jullie deze naar mijn toon kunnen pushen zodat deze met de correcte data kan werken.

Alvast dank
Gr
Mark
Reputatie 2
@mpleizr

Ik heb je topic over het aanpassen termijnbedrag verplaatst naar dit bestaande topic om het overzichtelijk te houden.Wat een goed nieuws ☺. Zo te lezen ben je echt bewust bezig met je verbruik. Ik heb het verhoogde termijnbedrag naar je Toon verstuurd, binnen 24 uur zijn deze zichtbaar.

Fijn weekend.

Groet, Emel
Super bedankt @Emel voor het pushen van het aangepaste bedrag

eveneens een goed weekend

gr
Mark

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen