vraag

Graag mogelijkheid tapwater voorverwarmen uit te zetten in programma's!

Toon eerste bericht

54 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Commandeur wrote:

Dat zeg ik toch niet 😅 Opentherm of moduline. Een nefit thermostaat op een nefit ketel werkt sowieso beter dan welke andere thermostaat dan ook. Maar goed, aub stoppen met het off-topic naar elkaar toe wijzen. Heeft de TS niks aan.

Nefit Thermostaat op een Nefit Proline NxT gaat je niet werken, omdat deze OpenTherm is..
Reputatie 5
Badge
mAiden wrote:

Nefit Thermostaat op een Nefit Proline NxT gaat je niet werken, omdat deze OpenTherm is..

Klopt. En dat zeg ik ook niet. Maar goed dat je even deze, off topic informatie, blijft toevoegen. Volgens mij had ik opgeroepen om niet meer te reageren 😆
Misschien moet een moderator dit topic dan maar sluiten.
Reputatie 7
Badge +8
Commandeur wrote:

mAiden wrote:

Klopt. En dat zeg ik ook niet. Maar goed dat je even deze, off topic informatie, blijft toevoegen. Volgens mij had ik opgeroepen om niet meer te reageren 😆
Misschien moet een moderator dit topic dan maar sluiten.

Het is niet aan jou om daar over te oordelen.. Daarbij zijn mijn reacties niet off-topic, ze gaan nogsteeds over het gestelde vragen in deze topic. 🙂
Reputatie 6
Badge +4
Kom op...

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen