Geen verbruik en ingeschat verbruik meer na plaatsing slimme meter | Eneco Community
vraag

Geen verbruik en ingeschat verbruik meer na plaatsing slimme meter


Badge
  • Komt hier vaker (level 8)
  • 34 reacties
Na de aanleg van slimme meter afgelopen dinsdag is er geen maandresultaat meer beschikbaar. Ook het ingeschatte bedrag over maart klopt niet meer.

Harde en zachte reset werken niet.

Wat moet ik doen?

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@VanG1LS

Wanneer er slimme meters geplaatst worden dan zie je inderdaad geen maandresultaat meer. Wat is er exact gewijzigd aan het ingeschatte verbruik? Ik verneem het graag van je.
Badge
Doordat het maand resultaat er niet is is er ook geen vergelijking meer. Neem aan dat het volgende maand weer goed is.
Reputatie 5
Badge +3
Deze maand heb je inderdaad dit inzicht niet door de plaatsing van de slimme meters. Volgende maand is het weer oke 😉

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen