vraag

Geen Status Verbruik

Reputatie 5
Badge +2

gisteren stond er nog 2nov dat ik verbruikstatus zou kunnen zien
nu staat er sinds woensdag 31okt ineens dat ik dit pas op 2december kan zien beetje vreemd niet ???

de foto van 29dagen is van begin okt toen Toon 2 is opgehangen

de foto van 2dec is van 31 okt

5 Reacties

Reputatie 6
Badge
@thewhale

Strange indeed 😕 ! Vooral als de melding verschuift van november naar oktober. Zojuist heb ik je gegevens bekeken en ik denk dat ik de issue heb gevonden en uiteraard heb verholpen. Of dit de melding weer aanpast weet ik niet. Kun je mij dit bevestigen?

Groet, Urgel
Reputatie 5
Badge +2
dank je Urgel,
idd zag vanmorgen dat ik een verbruikstatus over okt heb gehad

zou je voor mij het juiste nog een keer kunnen pushen omdat ik per 18okt een nw contract ben aangegaan.

Reputatie 6
Badge
@thewhale

Goed om te zien dat Status Verbruik weer inzichtelijk is en graag gedaan 😃. De gegevens zoals ze nu in het systeem staan zijn de meest recente. Wel zag ik dat je sinds oktober een nieuwe Toon hebt, waardoor Status Verbruik voor deze maand geen volledige weergave heeft.

Groet, Urgel
Reputatie 5
Badge +2
@Urgel
huh die zijn van juni 2018 Toon hing Toon er nogeens
graag ff een nw push naar mijn Toontje

Reputatie 6
Badge
@thewhale

Zojuist de gegevens nogmaals naar je Toon gestuurd. Het kan soms even duren voordat deze binnen zijn.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen