Geen geschat verbruik | Eneco Community
beantwoord

Geen geschat verbruik


Ik zie sinds januari geen geschat verbruik meer op mijn Toon.
Heb de laatste software update en heb ook al de verbinding gereset.

Kan mijn verbruik opnieuw gepusht worden? Ik lees dat ik niet de enige ben met dit probleem.
icon

Beste antwoord door Saida 7 maart 2018, 14:58

Hoi @Peter65,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het ingeschatte verbruik naar jouw Toon toegestuurd. Ook zie ik dat je nog een verouderde softwareversie hebt op Toon. Deze kan je updaten via Menu > Instellingen > Software > Update (naast softwareversie) > Bijwerken (rechts bovenin op Toon).

Veel plezier ermee!

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 3
Hoi @Peter65,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het ingeschatte verbruik naar jouw Toon toegestuurd. Ook zie ik dat je nog een verouderde softwareversie hebt op Toon. Deze kan je updaten via Menu > Instellingen > Software > Update (naast softwareversie) > Bijwerken (rechts bovenin op Toon).

Veel plezier ermee!
Dank je wel.
Verbruik doet het weer en software weer ge-update

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen