Geen gas op verbruiksoverzicht | Eneco Community

Geen gas op verbruiksoverzicht

Badge +2
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 7 reacties
vandaag verbruiksoverzicht Dec en Jan.ontvangen ,alleen zit daar geen gas verbruik bij terwijl Toon en de Eneco App wel het verbruik laten zien.
Ivm herrie aan mijn slimme meter heb ik op 2 januari een nw slimme meter geplaatst gekregen. (Bonken is gebleven) maar ik verbruik vorige periode had ik ook al geen gas verbruik in het 2 maandelijkse verbruiks overzicht.
wat kan reden zijn/? het accoord is geactiveerd want er staat wel stroom verbruik op overzicht.?
mrg. (email verwijderd door moderator)

6 Reacties

Hallo @Jaikke ivm privacie lijkt het me verstandig om je e-mail adres te verwijderen.

Het lijkt er op dat er de laatste tijd weer het e.a. mis gaat in de verwerking van de overzichten. Het is even wachten tot er een moderator dit leest en het voor je na gaat kijken.

In mijn geval gaat het ook regelmatig mis. Die van dec 2017 heb ik nu helemaal niet ontvangen?. Wellicht door de tussentijdse onaangekondigde verhuizing 😞
Badge +2
Geen idd hoe ik email gegevens weer weg haal.😢
Jaikke wrote:

Geen idd hoe ik email gegevens weer weg haal.😢

Dat kan ook nu niet meer.
Na plaatsing heb je 60 minuten de mogelijkheid om een eerder reactie te wijzigen/aan te passen door rechtsonder op je reactie op de 3 puntjes te klikken.
Badge +2
Helaas dan...misschien moderator die het tzt weg haalt.? ?
Jaikke wrote:

Helaas dan...misschien moderator die het tzt weg haalt.? ?

Inderdaad dat zal maandag dan gebeuren.
Reputatie 7
Badge +6
@Jaikke

Welkom op het Toon forum en bedankt voor je bericht. Het verbruiksoverzicht voor gas kan helaas niet opgemaakt wanneer er een meterwissel is geweest in de afgelopen 2 maanden. Dit gebeurt op een andere manier dan Toon en de app meten, daarom zie daar nog wel verbruik.

Groet,

Folkert

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen