Geen duimpje meer op Toon | Eneco Community

Geen duimpje meer op Toon



Toon eerste bericht

44 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
@ecom2018

Goed dat je dit meldt! Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kijken we even na wat er aan de hand kan zijn.

@stefvangend

Jouw status verbruik wordt binnen 24 uur weer inzichtelijk, sorry voor het ongemak!

Groet, Denise
@ecom2018

Goed dat je dit meldt! Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kijken we even na wat er aan de hand kan zijn.

@stefvangend

Jouw status verbruik wordt binnen 24 uur weer inzichtelijk, sorry voor het ongemak!

Groet, Denise


Dank je wel. Het werkt.
Helaas ook bij ons weer geen duimpje op Toon aanwezig. Dit gebeurt jammer genoeg iedere keer in januari. Kunnen jullie het duimpje op Toon weer activeren? Alvast bedankt.
Reputatie 3
Badge
Hoi @Renate013,

Goed dat je dit aangeeft! Ook bij jou zal het duimpje weer zichtbaar moeten zijn! Ook zie ik dat je nog een verouderde softwareversie hebt op Toon, namelijk 4.8.25. Deze kan je updaten via Menu > Instellingen >Software > Update (naast softwareversie) > Bijwerken (rechts bovenin op Toon).
Update bijgewerkt, echter blijft in het hoofdscherm de melding Stroom nu (832 Watt) en Gas vandaag (0,00 m³) al dagen op hetzelfde staan. Het verbruik telt niet door.
Dan ga ik er van uit dat je slimme meter in storing staat.

Ik neem aan dat je je meteradapter al een keer voor 30 sec stroomloos hebt gemaakt?
Ja gedaan maar het helpt niet. Moet ik Toon herstarten misschien?
Reputatie 5
Badge +5
Hoi @Renate013 ik heb wederom de nieuwste softwareversie naar jouw Toon toegestuurd, ook deze kun je ook binnenhalen via Menu > Instellingen >Software > Update .

Ik zie dat je geen slimme meters hebt maar analoge meters. Via dit filmpje kun je o.a. checken of de sensor nog wel goed op de gasmeter zit en wat je het beste kunt doen om het probleem te achterhalen.
Ik zie ook geen duimpje en/of verbruiksgegevens in mijn Toon

Mvg,

Gejori
Ik zie ook geen duimpje en/of verbruiksgegevens in mijn Toon

Mvg,

Gejori


Welke software versie heb je?
Heeft je Toon soms de afgelopen maanden geen verbruik door gekregen?
Wellicht heb je last van flatlines; een update naar 4.19.10 herstart dat.
Reputatie 6
Badge
@gejori

Goed dat je dit laat weten. Zie je verder nog meer informatie bij Status Verbruik staan, met name dat deze maand qua verbruik niet compleet is?

Groet, Urgel
Badge +2
Ik kan nu niet meer zien of ik minder of meer stroom en gas heb verbruikt op de Toon.
dat tekentje is ook weg, duimpje omhoog bij minder en ! Bij meer verbruik. Vind dat wel handig, maar het is weg.
Reputatie 6
Badge
@Fia

Dat is minder 😞. Feitelijk zeg je hiermee dat je in geheel geen informatie m.b.t. je verbruik inzichtelijk hebt. Hier help ik je graag mee verder, maar dit is echter niet het topic specifiek voor je probleem. Wil je hier een apart topic voor aanmaken. Kans is ook groot dat er al een dergelijk topic bestaat waar dit probleem wordt besproken 🙂. Heb je daar al naar gezocht?

Groet, Urgel
Badge +2
@Fia


Dat is minder 😞. Feitelijk zeg je hiermee dat je in geheel geen informatie m.b.t. je verbruik inzichtelijk hebt. Hier help ik je graag mee verder, maar dit is echter niet het topic specifiek voor je probleem. Wil je hier een apart topic voor aanmaken. Kans is ook groot dat er al een dergelijk topic bestaat waar dit probleem wordt besproken 🙂. Heb je daar al naar gezocht?

Groet, Urgel

Nee, ik vind dit niet het makkelijkse forum om wat te zoeken, en ik dacht dat dit over problemen na de update ging, nou dit is er ook eentje.
Reputatie 3
Badge
@Fia

Je bericht heb ik verplaatst naar dit bestaande topic. Ik kan het me voorstellen dat je inzicht wil hebben in je verbruik. Ik heb een paar aanpassingen gedaan en de gegevens doorgestuurd naar je Toon. Dit is binnen 24 uur zichtbaar. Laat je me weten of hiermee de storing is verholpen?

Groet, Emel
Badge +2
Dat zal ik doen
Badge +2

Ik zie ook geen duimpje en/of verbruiksgegevens in mijn Toon

Mvg,

Gejori
Welke software versie heb je?
Heeft je Toon soms de afgelopen maanden geen verbruik door gekregen?
Wellicht heb je last van flatlines; een update naar 4.19.10 herstart dat.

Dat word me te ingewikkeld hoor, ik werkte tot de update.
Badge +2
@gejori

Goed dat je dit laat weten. Zie je verder nog meer informatie bij Status Verbruik staan, met name dat deze maand qua verbruik niet compleet is?

Groet, Urgel

Dat staat er, maar dat is vreemd toch voor de update iedere dag, en ineens missen ze gebruikersgegevens.
Badge +2
Ik wacht maar af of het inderdaad binnen 24 uur gaat werken, ik heb mijn twijfels, ik heb rot nu toe nog bijna alleen maar problemen gehad.

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen