Geen duimpje meer op Toon

Toon eerste bericht

36 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
@ecom2018

Goed dat je dit meldt! Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kijken we even na wat er aan de hand kan zijn.

@stefvangend

Jouw status verbruik wordt binnen 24 uur weer inzichtelijk, sorry voor het ongemak!

Groet, Denise
Denise wrote:

@ecom2018

Goed dat je dit meldt! Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kijken we even na wat er aan de hand kan zijn.

@stefvangend

Jouw status verbruik wordt binnen 24 uur weer inzichtelijk, sorry voor het ongemak!

Groet, Denise

Dank je wel. Het werkt.
Helaas ook bij ons weer geen duimpje op Toon aanwezig. Dit gebeurt jammer genoeg iedere keer in januari. Kunnen jullie het duimpje op Toon weer activeren? Alvast bedankt.
Reputatie 3
Hoi @Renate013,

Goed dat je dit aangeeft! Ook bij jou zal het duimpje weer zichtbaar moeten zijn! Ook zie ik dat je nog een verouderde softwareversie hebt op Toon, namelijk 4.8.25. Deze kan je updaten via Menu > Instellingen >Software > Update (naast softwareversie) > Bijwerken (rechts bovenin op Toon).
Update bijgewerkt, echter blijft in het hoofdscherm de melding Stroom nu (832 Watt) en Gas vandaag (0,00 m³) al dagen op hetzelfde staan. Het verbruik telt niet door.
Dan ga ik er van uit dat je slimme meter in storing staat.

Ik neem aan dat je je meteradapter al een keer voor 30 sec stroomloos hebt gemaakt?
Ja gedaan maar het helpt niet. Moet ik Toon herstarten misschien?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi @Renate013 ik heb wederom de nieuwste softwareversie naar jouw Toon toegestuurd, ook deze kun je ook binnenhalen via Menu > Instellingen >Software > Update .

Ik zie dat je geen slimme meters hebt maar analoge meters. Via dit filmpje kun je o.a. checken of de sensor nog wel goed op de gasmeter zit en wat je het beste kunt doen om het probleem te achterhalen.
Ik zie ook geen duimpje en/of verbruiksgegevens in mijn Toon

Mvg,

Gejori
gejori wrote:

Ik zie ook geen duimpje en/of verbruiksgegevens in mijn Toon

Mvg,

Gejori

Welke software versie heb je?
Heeft je Toon soms de afgelopen maanden geen verbruik door gekregen?
Wellicht heb je last van flatlines; een update naar 4.19.10 herstart dat.
Reputatie 6
Badge
@gejori

Goed dat je dit laat weten. Zie je verder nog meer informatie bij Status Verbruik staan, met name dat deze maand qua verbruik niet compleet is?

Groet, Urgel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen