Geen duimpje meer op Toon

Sinds januari hebben wij geen duimpje meer van Toon
net alsof hij geen contact meer heeft

36 Reacties

Reputatie 5
Hi @Abeldina,

Leuk je hier op de Community te zien!

Wil jij je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik je hier verder mee helpen.

Groet, Vincent
Badge
Hallo. Sinds 1 februari neem ik gas en energie af via Eneco. Ik lees hier berichten over ingeschat verbruik en duimpjes. Kan deze info ook naar mijn Toon worden doorgezet?
Bedankt.
Reputatie 3
@Tom,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community. Ik heb het ingeschat verbruik naar Toon gestuurd, dit zou binnen enkele minuten zichtbaar moeten zijn.
Het "blauwe duimpje" krijg je alleen te zien wanneer je minder verbruikt dan is ingeschat.
Klopt dit probleem heb ik ook, sinds januari zie ik dit niet meer. Ook als ik een dag de verwarming niet aan heb gehad heb ik geen duimpje staan. Ik dacht dat dit misschien door een update gekomen is?!?
Ik vond dit zelf erg handig....
Nee hoor, dat is zeker niet door een update gekomen. Het is een nare bug die bij sommigen optreedt op 2 januari.
Jouw geschatte jaarverbruik moet opnieuw even naar je Toon®️ gepusht worden.
Als het goed is komt het volgend jaar niet mee voor.
Brandje wrote:

Nee hoor, dat is zeker niet door een update gekomen. Het is een nare bug die bij sommigen optreedt op 2 januari.
Jouw geschatte jaarverbruik moet opnieuw even naar je Toon®️ gepusht worden.
Als het goed is komt het volgend jaar niet mee voor.

Ok, dus dat betekent dat ik de optie dit jaar niet meer terugkrijg?
Badge
Sabrina wrote:

@Tom,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community. Ik heb het ingeschat verbruik naar Toon gestuurd, dit zou binnen enkele minuten zichtbaar moeten zijn.
Het "blauwe duimpje" krijg je alleen te zien wanneer je minder verbruikt dan is ingeschat.

Badge
@Sabrina helaas. Ik zie nog geen duimpje en/of verbruiksgegevens in mijn Toon
Reputatie 3
@Tom,

Ik heb zojuist iets achter de schermen aangepast. Kun je het status verbruik nu wel zien?
Badge
@Sabrina. Helaas geen verandering.
Reputatie 5
Hi @Tom,

Vreemd! Ik heb voor de zekerheid de handeling opnieuw gedaan. Dit zou binnen 24 uur op je Toon moeten staan, vaak al een stuk sneller 😉
Wil je hier dan even een gil geven als je meer weet?

Groet, Vincent
Badge
@Vincent

Bedankt. Ik geef een seintje als het is veranderd.
Badge
Helaas @Vincent nog steeds geen verandering op mijn Toon
Reputatie 3
@Tom,

Wederom heb ik een aanpassing gedaan en het verbruik gepusht naar Toon. Zie je het nu wel?
Badge
Ja dank je wel. Het werkt.
Reputatie 3
@Tom,

Super!:D
Bij mijn is het duimpje ook verdwenen....kunnen jullie dit voor mij ook fixen aub.

Thanks.
Ik heb een mail ontvangen over status verbruik maar kan dit niet vinden in het menu.
stefvangend wrote:

Ik heb een mail ontvangen over status verbruik maar kan dit niet vinden in het menu.

Bedoel je het 2 maandelijkse verbruiksoverzicht omdat je slimme meters hebt?
Wat heeft dat een menu te maken en welk menu bedoel je?
ip 1. Check regelmatig je ‘Status Verbruik’.
Je kunt dagelijks de status van je werkelijke verbruik ten opzichte van het door Eneco geschatte verbruik op Toon controleren. Eneco schat in hoeveel energie je elke maand verbruikt. Bijvoorbeeld op basis van je verbruiksgeschiedenis, het seizoen en het aantal dagen van de maand. Deze maandelijkse schatting vergelijkt Toon met je daadwerkelijke verbruik voor gas en stroom. Via ‘Menu’ > ‘Status Verbruik’ kom je op het Status Verbruik-scherm.

Tip 2. Let op het icoontje in de rechterbovenhoek.
Staat het duimpje omhoog? Prima, dan is je energieverbruik lager dan verwacht. Maar zie je een naar boven gericht pijltje? Dan gebruik je meer dan Eneco heeft ingeschat.
Deze mail ontvangen. Maar als ik op mijn toon kijk dan zie ik “status verbruik” niet in mijn menu staan. @Brandje
stefvangend wrote:

Deze mail ontvangen. Maar als ik op mijn toon kijk dan zie ik “status verbruik” niet in mijn menu staan. @Brandje

Oké je bedoelt dus een mail met uitleg hoe je je status overzicht kunt bekijken.

Het ikoontje (duimpje of naar boven gericht pijltje) zie je wel op je scherm rechts boven?
@Brandje
Nee ik zie ook geen duimpje
Dan is het even wachten op een moderator die het ingeschatte jaarverbruik opnieuw naar je Toon®️ moet pushen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen