beantwoord

Fout melding vriend toevoegen.

Badge
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 3 reacties
Hallo allemaal.
Sinds een aantal weken gebruikt ik voor het eerst Toon.
Hij doet wat hij moet doen op 1 ding na, ik krijg steeds de zelfde fout tijden het uitnodiging van een vriend (Geef een geldige displaycode op 123456)
Deze melding krijgt de persoon ook als zij mijn displaycode invoeren.
Na een aantal keer gebeld te hebben met de klantenservice van Toon en er zekerheid is dat wij niks verkeerd doen is het probleem nog steeds aanwezig.
Heet iemand anders ook dit probleem en of ervaring mee en weet dit op te lossen.
Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Folkert 11 september 2018, 10:37

@Rvdmije

Dank hiervoor, ik heb je bericht verwijderd, ik was vergeten te melden dit via een privébericht te doen, mijn excuses hiervoor. Op dit moment is het niet mogelijk de displaycode van Toon 2 in te voeren in de interface. Dit is de reden waarom jullie elkaar niet toe kunnen voegen. Er wordt gewerkt aan een fix hiervoor.

Bekijk origineel

9 Reacties

Maar toch ook een postcode bij “vriend toevoegen)
Maak je daar geen fout mee?
Reputatie 5
Badge
@Rvdmije

Welkom op het Toon forum. Wat gek dat je die melding krijgt. Wil je de Toon opnieuw opstarten en het daarna opnieuw proberen?

Fijne avond!

Groet,
Mitchel
Badge
Brandje wrote:

Maar toch ook een postcode bij “vriend toevoegen)
Maak je daar geen fout mee?

Daar krijgen wij allebij niet de kans voor melding komt gelijk na invoering van de displaycode.

Gebeurt ook als je eerst de postcode en dan de displaycode invult
Badge
Mitchel wrote:

@Rvdmije

Welkom op het Toon forum. Wat gek dat je die melding krijgt. Wil je de Toon opnieuw opstarten en het daarna opnieuw proberen?

Fijne avond!

Groet,
Mitchel

Dit al meerdere malen geprobeerd.
Het rare is dat ook de persoon de zelfde fout krijgt.
Je bedoelt dat als jij de uitnodiging probeert te versturen en hij het ook probeert?
Badge
Brandje wrote:

Je bedoelt dat als jij de uitnodiging probeert te versturen en hij het ook probeert?

ja dat klopt helemaal.
Oké, duidelijk.
Tja dan wordt het toch tijd dat een moderator er naar laat kijken, want zelf herinner ik mij daar geen enkel probleem mee.

Hebben jullie beiden wel je profiel ingevuld?
Reputatie 7
Badge +6
@Rvdmije

Welkom op het Toon forum en bedankt voor je bericht. Heb je voor mij via een privébericht het displaynummer dat je toe wilt voegen? Dan kijk ik voor je wat er aan de hand kan zijn. Ik hoor graag van je.

Groet,

Folkert
Reputatie 7
Badge +6
@Rvdmije

Dank hiervoor, ik heb je bericht verwijderd, ik was vergeten te melden dit via een privébericht te doen, mijn excuses hiervoor. Op dit moment is het niet mogelijk de displaycode van Toon 2 in te voeren in de interface. Dit is de reden waarom jullie elkaar niet toe kunnen voegen. Er wordt gewerkt aan een fix hiervoor.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen