Foto op verzoek van medewerker ivm onjuist tarief | Eneco Community

Foto op verzoek van medewerker ivm onjuist tarief

Badge
  • Heeft er veel zin in (level 7)
  • 7 reacties
zie foto. bedrag van 28€ kan niet kloppen. gr

16 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@neyrinck

Wanneer je liever telefonisch contact hebt kun je met ons bellen op 088 – 895 59 59. Zoals aangegeven heb ik naar je verbruiken gekeken van de betreffende maanden en naar de inschatting. De bedragen die je nu ziet kloppen met de tarieven die we hanteren voor je. Dit heeft in jouw geval een tijd verkeerd gestaan.
Badge
Is het mogelijk om te bellen? lijkt me gemakkelijker want het klopt nog altijd niet (volgens mij)
Ik hou nl eea bij in Excel (ook van vorig jaar)
. O ja, wanneer?
Reputatie 7
Badge +6
@neyrinck

Ikzie dat sinds vorige week gebruik wordt gemaakt van de juiste tarieven. Dit stond voorheen niet goed. Ik heb beide maanden bekeken waarvan je een screenshot hebt geplaatst en deze komen overeen met de inschatting in Toon ten opzichte van je verbruik. Wanneer je nog vragen hierover hebt dan zie ik deze graag verschijnen.
Badge
Heb ik zojuist gedaan. Succes
Reputatie 7
Badge +6
@neyrinck

Kun je de externe toegang klantenservice aanzetten? Dan kijk ik er naar voor je.
Badge
zie foto
Badge
Toen we vorige week thuis kwamen van vakantie zij Toon 15 euro beter dan verwacht. een paar dagen later, 32 euro beter dan verwacht en is daarjuist weer naar 12 beter dan verwacht 'gesprongen" + zie foto's en vergelijk met vorig jaar. Bellen mag ook (lijkt me gemakkelijker) gr
Reputatie 7
Badge +6
@neyrinck

Heb je een voorbeeld in de vorm van een foto? Dan kijk ik voor je wat er verkeerd gaat aan onze kant.
Badge
de ingeschatte waardes kloppen voor geen meter meer...
Reputatie 7
Badge +6
@neirynck

Vervelend dat je nu geen goede waardes ziet, kun je aangeven wat er nu niet goed staat?
Badge
Hallo. Nu zijn alle bedragen van vorige maanden aangepast. Volgens mij klopt er nu echt niets meer!!! Gr
Reputatie 6
Badge
@Neirynck

Ik neem het voor nu even over van Chantal 🙂.

Voor nu ligt je vraag al bij de software beheerders. Ik stel voor dat we op het antwoord wachten. Naar alle waarschijnlijkheid volgt deze morgen en dan koppelen we het meteen naar je terug.

Groet, Urgel
Badge
Goede middag Chantal. Bedankt voor de reactie. Volgens mij kan ik niet het bedrag van augustus zien. Dat krijg ik maar te zien op 1-9. Ik kreeg wel een melding dat het maandbedrag aangepast was. Wordt het bedrag van juli ook nog aangepast? Gr
Reputatie 6
Badge +1
Beste @neirynck,

N.a.v. jouw foto heb ik nog even het één en ander aangepast aan het ingeschatte verbruik in Toon. Kan je controleren of het nu wel goed staat voor de maand augustus?

Groeten,

Chantal
Reputatie 7
Badge +8
28 staat voor je ingeschatte bedrag over de maand Juli.. Augustus zou weer een ander bedrag laten zien, dit kan je controleren bij Status Verbruik en dan op "Bekijk uitleg" drukken..
Reputatie 7
Badge +6
@Neirynck

Welkom op het forum en dank voor de foto. Ik heb dit toegevoegd aan je ticket. Zodra we een antwoord voor je hebben laten we dit aan je weten. Ik heb de titel aangepast, je klantnummer kun je het best aanvullen bij je profiel, zodat dit alleen voor jou en de moderators zichtbaar is. Mocht je nog vragen hebben stel ze hier gerust!

Groet,

Folkert

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen