beantwoord

CV-ketel in de VC

Is mis mijn ketel in verspillingschecker, terwijl ik al de gegevens van mijn ketel in/op de toon heb ingevoerd.
icon

Beste antwoord door Mitchel 4 oktober 2018, 11:27

@Duckstad

Welkom op de Toon Community! Leuk dat je gebruik maakt van Toon en dat je hier je wens kenbaar maakt. Ik ga dit toevoegen aan de bestaande lijst met wensen en ideeen.

Zodra we meer weten met betrekking tot de uitvoering hiervan, laat ik het je weten.

Bedankt voor het meedenken 😉

Groet,
Mitchel

Bekijk origineel

5 Reacties

Die mist iedereen!
Zo ver is het nog niet.
De VC en je CV-ketel profiel zijn 2 verschillende zaken. De laatste is om oa onderhoud van je CV te monitoren.
Reputatie 5
Badge
@Duckstad

Welkom op de Toon Community! Leuk dat je gebruik maakt van Toon en dat je hier je wens kenbaar maakt. Ik ga dit toevoegen aan de bestaande lijst met wensen en ideeen.

Zodra we meer weten met betrekking tot de uitvoering hiervan, laat ik het je weten.

Bedankt voor het meedenken 😉

Groet,
Mitchel
Reputatie 7
Badge +8
@Mitchel,

Denk dat dit geen wens is, want de CV Ketel is gewoon beschikbaar in de VC.
Alleen zoek deze nog niet actief naar de CV Ketel, zelfde geld voor de isolatie.
Want sinds de vorige versie (2.X.X) zijn alle op gas werkende onderdelen er (tijdelijk) uit gehaald.
Werd wel tijd ook, want die altijd grijze onderdelen hadden we op dat moment een jaar al ongebruikt gezien.
Kennelijk ligt het speerpunt nu voor 100% eerst op stroom en dat levert bij dommigen al de nodige problemen op.
Reputatie 5
Badge
@mAiden

Dat klopt, de functie is er wel maar werkt niet volledig. Daarom zet ik dit ook op de lijst en ga ik navraag doen wanneer de functie volledig werkzaam wordt.

Groet,
Mitchel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen