Bedankje | Eneco Community

Bedankje

Reputatie 5
Badge +4
Nu wij bijna een jaar toon hebben hangen en ik niet had gedacht dat er nog wat te besparen viel. Blijkt er toch een leuke meevaller te zijn zo aan het begin van het nieuwe jaar.
Qua elektra had ik niet veel meer verwacht, omdat we al zuinige apparaten heb. Alleen zal ik de kerstboom een keer moeten ontdoen van zijn lichtjes (nog geen led).
Maar op gas dat hadden we nooit verwacht bijn de helft bezuinigd op een jaar eerder en dat door toon te monitoren, maar de tips op het forum om de ketel iets anders in te stellen (water temperatuur) heeft zo een hoop gescheelt.

Daarvoor mijn DANK aan de mede leden die deze informatie met iedereen delen.

Het werkt echt voor dit jaar zal het lastiger worden, maar wie weet wat het jaar gaat brengen met de toepassing van toon om alles steeds meer in kaart te brengen (ik blijf daar positief over ondanks dat ik het voor nu nog niet geheel vrtrouw).

2 Reacties

Hoi Masterbas,

Ja dat heb je goed gezien.
Toon is er om dit soort zaken je bewust te maken. En als je er naar handelt kom je een heel eind. Maar op een gegeven moment is de rek er wel uit natuurlijk.
Goed dat je ook de ervaring hebt dat verlagen temperatuur op de CV ook vruchten afwerpt.

Leuk om te horen Masterbas!??
Reputatie 7
Badge +6
@Masterbas

Gefeliciteerd met het behaalde resultaat!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen