Aanpassen van het ingeschatte verbruik ivm wijziging situatie..... | Eneco Community
vraag

Aanpassen van het ingeschatte verbruik ivm wijziging situatie.....

Is het mogelijk dat het door Eneco ingeschatte verbruik wordt gewijzigd ? Als je bijv. een elektrische auto hebt gekocht die je thuis oplaadt, dan gaat je e-verbruik absoluut omhoog. Ik heb mijn voorschotbedrag inmiddels omhoog gedaan. Ik heb echter nu, na een week, een "dikke duim naar beneden" op de TOON. Het verbruik is uiteraard veel hoger dan ingeschat.
Ik zou graag het ingeschatte verbruik ook willen verhogen naar een reëele waarde, zodat dit weer in de pas loopt met de werkelijkheid.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge
@Paul Jansen

Dat zal wel even schrikken zijn geweest en zeker als je daarvoor al je termijnbedrag gewijzigd hebt. Het is eigenlijk simpel te verklaren waardoor Toon die dikke duim naar beneden laat zien. Wanneer je je termijnbedrag handmatig wijzigt zal dit niet in Toon meegenomen worden. Je ingeschatte verbruik blijft namelijk gelijk staan aan je termijnbedrag voor de wijziging.

Maar dat hebben we zo opgelost! Ik heb zojuist je ingeschatte verbruik aangepast zodat deze gelijk staat aan jouw termijnbedrag. Ik stuur deze gegevens ook door naar jouw Toon, maar omdat er op dit moment een storing is kan het wat langer duren voor dit zichtbaar is.

Groet,
Glenn
Reputatie 5
Badge
@Paul Jansen

De storing is hier inmiddels verholpen en ik heb je gegevens naar Toon gestuurd. Binnen nu en 24 uur zie je een aangepast status verbruik. Graag horen we van je of alles goed doorgekomen is.

Groet,
Glenn

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen